Euroclix gaat hard!! Zeker als je geregeld wat via internet besteld doe het dan via de euroclix site dan krijg je weer clix erbij kan echt snel oplopen, Zelf doe ik het niet meer was het beu maar mijn ma doet het al jaren en die heeft echt al veel geld bij elkaar geklikt. Nu heeft ze weer 150 euro bij elkaar en laat het binnenkort uitbetalen.
ik heb ook een eeuwigheid klikjekadobon gedaan. Eindelijk mag ik mijn bon aan vragen, wat denk je?? krijg ik hem niet want ik zou een dubbele account hebben, nou al die tijd dus voor niets geklikt!! En ik had dus helemaal geen dubbele account.:x
Bij Zinngeld heb ik een paar uitbetalingen gehad maar dat waren erg kleine bedragen en je deed er zeer lang over om wat bij elkaar te sprokkelen.
Oh, misschien moet ik er dan nu gewoon al mee stoppen. Geen zin om nog een maand door te gaan (of langer) en dan niets te krijgen.
SLECHT euroslang centenknaller toberpost fasteuro boedhamails geldezel en al dat soort sites die dezelfde opzet hebben en naar elkaar linken: ze betalen NIET uit, of het duurt een paar jaar voordat je een tientje bij elkaar hebt gespaard. Niet aan beginnen dus! Sites als moneymiljonair en euroclix betalen snel en goed uit!
Ik ben net op de site van tns-nipo aan het kijken maar kan nergens vinden waar ik me kan aanmelden??? Weet iemand van jullie dat??
VEILIG: moneymiljonair geldrace euroclix tns-nipo consumerjury Invotes Panelwizard betaaldemails goudmails NIET VEILIG: euroslang centenknaller toberpost fasteuro boedhamails geldezel Klikjekadobon?
TNS Nipo is een onderzoeksbureau. Je vult online enquetes in en krijgt hier punten voor. Als je genoeg punten bij elkaar hebt krijg je een cadeaubon van Bol.com / Blokker / Free record shop. Aanmelden kan via een bestaand lid. Je kunt me een PB sturen met je mailadres, dan kan ik je aanmelden.
hoor ook veel dames over pafum verkopen en mylene party,s op internet durf ik zo gauw niet te zoeken naar werk. omdat ik door thuiswerk.nl ben opgelicht. zal de link zo even sturen. heb nog wel 1 idee wat je nog als thuis werk kan doen aleen zeg ik zit niet op de open form.
moneymiljonair vind ik tot nu toe het makkelijkste in gebruik, en zo te zien verdient die ook t snelste.. (ben nu lid van moneymiljonair,zinngeld,betaaldemails,goudmails) ga me nu aanmelden voor euroclix
ik weet er nog 1, jiggy.nl lijkt erg op moneymiljonair, ik doe nog niet zo lang mee dus heb nog geen ervaring met uitbetalen. maar tot nu toe bevalt het wel. joyce