1e loopschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ukkie89, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Mijn dochtertje loopt sinds gisteren zelfstandig los.
    Nu heb ik net laarsjes besteld van bobbi shoes iemand hier ervaring mee? Zijn deze goed als eerste loopschoentjes:(

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Geen ervaring mee? Is het wel een schoen met flexibele zool? (Schoen moet je bijna dubbel kunnen vouwen). Dat is wel belangrijk aangezien de kleintjes nu tenen nog erg gebruiken bij het lopen om grip te hebben.

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    hoi, ik heb ze wel gezien bij Van Haren maar ze waren niet geschikt voor mijn dochter (te breed). Ik heb bij 3 schoenenwinkels haar voeten laten opmeten. Bij een dure zaak zeiden ze dat ze eerst 6 weken goed moest kunnen lopen voordat ik schoenen zou kopen.
    Bij alle 3 zeiden ze dat ik het 1e jaar beter schoenen met veters kan kopen omdat ze hele smalle voeten heeft waardoor ze bijna geen steun/stevigheid zal voelen in laarsjes. Uiteindelijk leuke, geschikte schoenen gevonden bij Schoenenreus van het merk: Hupsakee.
    Ik zou dus eerst naar de voeten van je dochter laten kijken en vragen wat geschikt is omdat ze goed moet leren lopen met voldoende stevigheid en flexibele zolen.

Succes ermee!

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heb je haar voeten laten opmeten? En hebben ze wel een flexibele zool?

Sowieso zijn laarsjes verre van ideaal als eerste schoentje: veel te stug. Loopt niet zo lekker voor een kleintje, lijkt me.

5. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn meisje loopt nu 2 maanden zelfstandig en de schoenenwinkel adviseerde hier absoluut geen laarsjes, omdat het voor die kleintjes voelt alsof ze met hun pootje in het gips zitten en helemaal geen steun vinden. Zij adviseerde lage schoentjes, of 'net-onder-de-enkellaaesjes'.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

#6 Loesje86, 1 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2013
    Ik heb die laarsjes voor mijn dochter, zie topic 'laarsjes' bij peuters en kleuters, maar zij loopt al wel een paar maanden. Vind ze niet echt geschikt als eerste loopschoentjes, denk ook absoluut niet dat je dochtertje er lekker op zal lopen en dat het goed is voor haar voetjes. Sowieso zou ik niet beginnen met laarsjes naar gewoon flexibele, lage schoentjes. Die leuke laarsjes komen volgend jaar wel!

Edit: hier de link van het topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/467851-laarsjes-3.html

7. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik heb wel laarsjes gekocht, hij begint nu langzaam te lopen. Moet wel zeggen dat ik in Zweden woon en deze week de sneeuw kan vallen en dan gewone schoenen toch echt te koud zijn :(

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mij.is verteld dat de eerste loopschoentjes van.oxxy erg geachikt zijn.

Ben zelf daar naar op.zoek, maar vind ze erg prijzig... (t model die ik.wil) ik hoop dus.heel hard dat ik dit keer ga winnen hier op zo:p

9. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Bedankt voor de reacties meiden, ben vandaag toch maar even naar de schoenenwinkel geweest.
    Ze heeft nu korte laarsjes, volgens de verkoopster kon dit nu al goed.

Deel Deze Pagina