3 dagen van 11 uur?(daar zal vast wel een uur pauze bij zitten hoor) Ik heb gesolliciteerd namelij voor een baan van 40 uur,maar ze zei dat ze iemand zocht voor 2-3 dagen per week. 33 uur in 3 dagen,dan ben ik wel in 1x klaar voor de week
Oh ik denk het wel.... Ligt er ook aan wat voor werk! Ik heb regelmatig dagen van 9 - 10 uur zonder officieële pauze (als ik op route ben, dan wordt alle tijd ook doorgerekend en dan ben ik in de middag meestal bij mensen die ik dan moet begeleiden met de lunch etc en eet dan mee maar dat is dus gewoon werktijd ) Maar zoals ik al zeg: het ligt eraan wat voor werk je doet! Mijn vriend zit b.v op de vrachtwagen en maakt regelmatig dagen van 14 - 15 uur, het is maar net wat je gewend bent!
Ik zou het wel een uitdaging vinden(het is als verkoopmedewerker in een kiosk bij een station) Ik ben gezegend met het niet meer nodig hebben van kinderopvang,dus dat scheelt ook wel weer. Het zal best pittig zijn,3 dagen,maar dan heb ik wel lekker 2 dagen vrij om bij te tanken Ik wordt eind van de week terug gebeld!
Nou het lijkt me niet echt bevorderlijk hoor om zulke lange dagen te maken. Over het algemeen wordt het niet geadiveerd. Het is zelfs zo dat bij werkdagen van 9 uur of langer de arbeidsproductiviteit niet positief wordt beïnvloed, per saldo gaat de productiviteit zelfs naar beneden! Dna heb ik het wel over kantoorfuncties. En trouwens ik geloof ook niet dat de Arbeidstijdenwet dit soort zaken helemaal goedkeurt....
Ik ben het met hopmarjanneke eens. Ik werkte 4 x 9 uur en kreeg 3 kwartier lunch en een kwartier koffie en het was lichamelijk werk. die ene dag extra vrij heb je ook echt nodig om bij te komen, laat staan emt 3 keer 11 uur. Ik denk niet dat je er blij van wordt. Heb je ook nog reistijd? Ik krijg ook een beetje de kriebels als je werk moet "volhouden" Werk moet gewoon te doen zijn, als het volhouden wordt is het niet leuk meer, maar afzien. Als ik wil afzien ga ik wel naar de sportschool.
Ligt er heel erg aan wat voor werk. Ik heb een paar jaar geleden 2 banen tegelijk gehad, ik werkte van 9.00-17.00 in een callcenter, en van 18.00-0.00 in een restaurant, en dat 4 dagen in de week, en dan op zaterdagavond ook nog in het restaurant. Restaurant zat 2 straten verwijderd van callcenter en kon daar mee-eten. De reden dat ik dat vol hield was de afwisseling, en leuke collega's. Heb ook een vreselijke baan gehad, eentonig en geen leuke collega's waar ik na 3 uur ontslag heb genomen omdat ik dat dus niet volhield
Nee, ik denk niet dat ik dat vol zou houden. Ik werk nu 3 dagen van 08.30 tot 17.30 met een uur lunchpauze. Met reistijd erbij ben ik zo'n 11 uur van huis. Dan heb ik thuis natuurlijk nog de zorg voor mijn dochter. 's Avonds ben ik dan best afgedraaid en ik heb dan ook besloten in mijn zwangerschapsverlof ander werk, o.a. dichterbij huis te gaan zoeken.
IK denk het wel heb soms nachtdienst van 10,5 uur dus ja dan kan dat half uurtje er ook nog wel bij.. maar dan moet het niet de hele dag saai zijn. niets te doen hebben want dan duur de tijd te lang en zou ik het niet vol houden.
Ligt eraan, wat voor werk. Ik heb heel leuk kantoorwerk en werk regelmatig over. Vind dat helemaal niet erg en zeker goed vol te houden. Maar zwaar lichamelijk werk is weer wat anders, dat zou ik nog geen 6 uur per dag volhouden
ja maar ik heb in de horeca gewerkt en ik werkte minimaal 13 per dag soms zelfs 19 als het echt nodig was. pauze had ik meestal geen tijd voor hihi
Nee ik zou dat niet lang volhouden. Soms werk ik van 9 tot 9 maar daar ben ik dan echt kapot van. Zo 1 keer in de week is wel te doen maar 3 dagen in de week..
Ik heb op dinsdagen ook dat ik om 6 uur opsta en om 7 uur het huis uit en dan pas om 18:00 weer thuiskomen. En dan heb ik het over het onderwijs. Toen ik nog in een winkel werkte, kon ik gerust 10 tot 12 uur op een dag werken. Het hangt een beetje van de persoon af, maar ik zou het zeker kunnen.
Er is denk ik ook wel een verschil tussen kunnen en willen. Als het moet kan ik het ook wel, maar zou ik er bewust voor kiezen? Hell no! Ik ben nu ca. 11 uur per werkdag (3 dagen in de week) van huis en dat vind ik al te veel.
Het gekke is dat er 40 uur in de vacature stond,en dat ze iemand zochten die van 07:00-15:00 kon werken. Dus ik ging uit van 5 dagen van 8 uur,iets wat ik ook echt wel wil. Nu moet ik(gaan we weer,ik zit in de WSNP...)dus fulltime(min.32 uur iig) werken en dat heb ik er ook gráág voor over natuurlijk. Dus ik belde op en ik kreeg te horen dat ze iemand zoeken voor 2-3 dagen per week. Dan zou ik dus liever die 3 dagen pakken van 11 uur=33 uur per week.
als je nog vrije dagen ertussen hebt dan lijkt het me wel goed te doen, ik zou het wat minder vinden als het 3 dagen achter elkaar was.
Ik werk ook 3 dagen achter elkaar, ik krijg 25 uur betaald maar ik sta al om 05:15 uur op en ben pas om 18:00/18:30 uur thuis. Ik ben dus 13 uur per dag op weg zeg maar. Breng in de ochtend ook Luca weg en haal hem na het werk op en dan nog naar huis. En ja ik red het prima hoor.Ik heb geen kantoorwerk en ben altijd lekker druk op mn werk. Toen iik nog in Amsterdam werkte werkte ik 70 uur per week incl reistijd en dat was ook prima te doen.
Hmm ligt eraan. Vind het erg lange dagen. In mijn vorige werk werke ik ook weleens van 7 tot ong. 20.00 uur (maar dat was met uitzonderingen, bijv. wanneer er zieken waren) Moet eerlijk zeggen nu ik kinderen heb ik dat niet meer zou willen en kunnen omdat ik er de energie niet meer voor heb en dan 3 dagen de kinderen niet zou zien. (weet natuurlijk niet wat jouw werktijden zijn maar neem aan dat je s avonds niet heel vroeg thuis bent en of je kinderen hebt) Maar als het voor jou goedvoelt, gewoon doen!