Wat voor speelgoed kan ik geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Baileyy, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Mijn zoontje is nu 10 maanden, maar wat voor speelgoed kan ik geven? Veel wat we hebben is nog voor toen hij kleiner was, daar kijkt hij niet meer naar om, ook niet als ik het even heb weggelegd.
    Hij is snel qua motoriek, loopt al achter een karretje. En wil alles doen wat niet mag, ja dat is het leukst natuurlijk. Ik denk dat t komt omdat zijn speelgoed hem niet meer uitdaagt?
    Dus daarom de vraag, waar speelt jullie kindje tussen de 10 maanden en een jaar?
    Wat zijn successen en wat juist niet?
    In de speelgoedwinkel staan wel leeftijden, maar daar kom ik ook niet echt uit, veel is voor als hij kleiner is.

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Blokkentrein, ringtoren, puzzeltje, vtech ballen leer en lanceerbaan (mijn zoontje kruipt de hele kamer door achter de ballen aan :D) Chicco activitytafel, boekjes, duplo

3. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Een activiteitentafel was toen een echte hit hier. Ook balletjes van nijntje, doorschijnend en binnenin zat een draaiend figuurtje. Zachte blokken van lamaze en een stuurtje van v tech dat geluid maakt

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een mannetje dat alleen nog maar bezig is met opstaan en weer gaan zitten en dan weer kruipen en dan weer langs de randen lopen... speelgoed is NIET interessant. De enige manier om hem anders te laten spelen is in de box, op schoot en wat helemaal goed werkt is in de kinderstoel.

Favoriet hier:
    - ringen toren (hij doet nu de ringen om de toren heen)
    - interactieve blokken van fisher price
    - stapelbekers
    - pannensetje van de HEMA (het glimt mooi, mijn zoon is net een ekster haha)
    - tamboerijn (de belletjes glimmen :) )
    - grote trommel die wij ooit hebben gekocht op vakantie.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Die balletjes van Nijntje hebben we. Blokken ook, maar vind ie niks aan, alleen om op te kauwen ;)
    Die V-tech toettoet autootjes heb ik er 2 van, vind ie dan weer wel leuk als ie in de wandelwagentje zit ofzo.

@Petra wat voor activiteitentafel is dat dan?

De leer en lanceerbaan zal ik eens naar kijken.

Ik had laatst ook al zo'n kikkerbaden maar dan van hout en grote stukjes. Vond hij welgeteld een half uurtje leuk en toen nooit meer naar omgekeken haha. Als ik het pak komt ie eraan en gaat dan ook weer verder met omgooien, lopen langs de tafel, de telefoon pakken, etc.. Haha

Deel Deze Pagina