Hebben jullie ook dat jullie kleintje soms uit de luier poept terwijl er weinig in de luier zelf zit. Mijn kleine doet dit elke dag wel een keer en ik controleer bij het aantrekken heel erg of de luier goed zit. Ik gebruik kruidvat merk.
Gaat 't dan via de rug omhoog ofzo? Dat hadden wij hier ook bij bv-poep, luiers sluiten gewoon niet zo mooi aan bij de rug. Het randje omvouwen kan helpen. Ik ben uiteindelijk overgegaan op wasbare luiers met een mooi elastiek op de bovenrand; daar komt niks langs, zelfs niet bij de heftigste spuitluiers.
Ja gaat idd aan de achterkant eruit en ze krijgt bv. Is het niet erg veel wassen met uitwasbareluiers en krijg je het goed schoon?
Toen ze met Pampers telkens 4x per dag poepte tot in d'r nek, had ik meer was Het gaat prima schoon en ik was de luiers om de 3 dagen
Hier ook af en toe een links-rechts of rugpoeper... Echt wonderbaarlijk hoe ze dat voor elkaar krijgt! Ze poept dan bijna letterlijk een broekspijp in... Ik heb het met verschillende luiers gehad, inclusief pampers... Dus ik gok dat er niet echt een wegwerpluier bestand is tegen deze poep-kunsten. Ik geef borstvoeding en in het begin was de poep echt waterig. Inmiddels is het een beetje meer 'plakkerig' en heb ik geen last meer van 'buiten de lijntjes' poepen.
Is idd ook veel was ja. Het neemt gelukkig al wat af. Niet meer elke dag, maar ik vindt het zo kunstig hoe ze het voor elkaar krijgt.
Zoontje van 11 maanden heeft dit nog bijna dagelijk met pampers. Geen borstvoeding, maar wel altijd vrij dunne ontlasting. De ene keer bij de rug, de andere keer bij de benen.
en de luiers zijn niet te klein aan het worden? of zitten ze te strak aangesloten op kontje?? als het er aan de achterkant uit komt dan is dat meestal een teken dat de luier te strak zit. vooral om het kontje. het spuit er met kracht uit en kan dan geen kant op. behalve naar boven... als de luier zeg maar wat losser onder de billen hangt dan word het beter opgevangen. hier was het iig altijd de oplossing om een maatje groter te nemen.
Mijn zoon ging met de 10 kilo snachts doorlekken en nu gebruik ik luiers maat 5 en nu geen last meer van...
Mijn zoontje had dat ook de eerste 4 maanden, daarna begonnen met bijvoeding en kreeg toen steeds vastere poep. Ik zorgde er bijv. voor dat als hij aanstalten maakte om t epoepen, ik hem in een bepaald ehouding hield, zodat het minder snel omhoog spoot. oooh ik weet nog dat ik een kee rbij d ehuisarts heb gezeten met een helemaal voorgepoept geel kind, geen reservekleertjes bij me. Het was zelfs doorgelekt in de kinderwagen. Vreselijk. Gelukkig was die huisarts (vervangster) zelf moeder van kleine kids en zwanger, dus ze was wel wat gewend ne heeft me geholpen.