Misschien een rare plek om ze hier te koop aan te bieden, maar we willen er graag vanaf en marktplaats heeft tot nu toe nog niks opgeleverd. Wij hebben te koop: wandmeubel, salontafel, 2-zits bankstel + 2 fauteuils, ovale eettafel met 4 stoelen en een televisiekast met deurtjes te koop. Alles is massief eiken en hoort bij elkaar. Het bankstel, 2 fauteuils en de 4 eetkamerstoelen zijn allemaal bekleed met dezelfde stof. Het bankstel is niet ingezeten, heeft vaste kussens en ook de achterkant van is keurig afgewerkt met hout zodat het ook midden in de kamer geplaatst kan worden en niet perse tegen een muur. De stof van het bankstel en de stoelen is makkelijk schoon te houden. Alles is in goede staat! De foto's staan in mijn album en anders een PB'tje als je meer info wilt als de maten enzo. Over de prijs valt zeker te praten!
Iemand anders die toe is aan andere meubelen??? Ze zijn in goede staat hoor, wij zijn er op uitgekeken en toe aan kleinere meubelen omdat we niet zo groot wonen. Onze dochter heeft nu erg weinig speelruimte. Alles is van massief eiken en kan daardoor erg goed tegen een stootje. Ook het bankstel, fauteuils en 4 eetkamerstoelen zijn bekleed met dezelfde stof. Allen erg makkelijk schoon te houden zowel qua haren van huisdieren als vlekjes die er onverhoopt toch in kunnen komen. Stuur een PB'tje als je meer informatie wilt.
Over de prijs mag onderhandeld worden. Op marktplaats krijgen we alleen maar biedingen van een €10,00 voor het wandmeubel enzo. Dan kan ik ze net zo goed naar de kringloopwinkel brengen. Maar ik heb niet echt een prijs in gedachten. Dus kom maar op met een (serieus) bod. Ik hoef er niet rijk van te worden, maar wil gewoon graag mijn meubels een tweede thuis geven. Ze zijn nog veel te mooi om zomaar weg te doen of op de stort te gooien!
Om je een idee te geven van mijn meubels, hier een foto van het wandmeubel. In mijn foto album staan ook foto's van de: - tv-kast - eettafel ovaal met 4 stoel - bankstel 2-zits met 2 fauteuils - salontafel. We willen van alle meubelen af. Neem een kijkje en doe een bod!! Wil je meer informatie over de maten, stuur dan een een PB'tje
Ik vind 10 euro helemaal niet een gek bod hoor. Het zijn niet echt moderne meubelen en waarschijnlijk al oud. Misschien niet realistisch?
Is er niemand die toe is aan andere meubels of iemand kent die ik er een plezier mee zou kunnen doen. Ik weet het, het zijn niet de aller modernste meubelen, maar om ze zo op de stort te gooien vind ik ook een beetje zonde. Alles is nog in goede staat. Ik hoef er heus niet rijk van te worden, maar graag wil ik de meubels nog een nieuw huisje geven.