zonnebank

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bellamano, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

    bellamano Fanatiek lid

    16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hoi,

    beetje rare vraag maar weet iemand of je onder de zonnebank mag? ik ben ongeveer 6 wkn, en ga normaal regelmatig onder de zonnebank. Kan dat nu nog? :oops:

    groetjes
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het kan alleen loop je risico op een zwangerschapsmasker, dit is pigmentatie (vlekken) van je huid door invloed van de hormonen.
     
  3. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi,

    Nou ik ga nog steeds hoor, heerlijk even ontspannen. Ik blijf echter wel goed opletten. Je kunt natuurlijk ook extra smeren. Wat ik wel doe is een nat handdoekje over mijn buik leggen, voel ik me toch iets prettiger bij.

    Gr. Kari
     
  4. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Dat was inderdaad 1 van de eerste dingen waar ik vandaag aan dacht, sinds ik weet dat ik zwanger ben.
    Ik heb uhm net een weekje, en ik dacht dat ik er al niet meer onder kon....
    Maar dat kan dus nog gewoon....?
     
  5. kelly33

    kelly33 Actief lid

    5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    je mag pas na 3 mnden zwanger zijn weer onder de zonnebank( wel buik afdekken)....
    en maar let wel op een zwangerschap masker(pignent vlekken die verdwijnen pas na de bevalling weer langzaam.....
     
  6. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Ik las gisteren inderdaad hetzelfde in een zwangerschapsblaadje (vergeten welke, ik heb een hele stapel gekregen van een vriendin...). Ze raden de zonnebank af in de eerste drie maanden. En daarna heb je kans dat je een zwangerschapsmasker krijgt door de zonnebank, en dit gaat pas weg na de bevalling, en soms ook niet helemaal.
     
  7. knor2007

    knor2007 Actief lid

    12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    ik heb ook een zonnebank maar de huisarts raad het af
     
  8. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben in het begin wel 1 of 2x onder de zonnebank geweest daarna niet meer. Maar volgens mij kan het geen kwaad.
     
  9. kelly33

    kelly33 Actief lid

    5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb er een paar keer onder gelegen toen in ergens rond de 25 weken was....maar dat was geen succes dit omdat ik bijna niet meer de zonnenbank af kon komen ...door de rugpijn die ik van het liggen kreeg.....dus hou het voorlopig wel even voor gezien na de bevalling maar weer.
     
  10. bellamano

    bellamano Fanatiek lid

    16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hartstikke bedankt voor de reacties! ik denk dat ik het nog maar vene niet doe..

    groetjes
     

Deel Deze Pagina