Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een veiligheidsrek die ik niet aan de muur hoef te bevestiging maar die ik doormiddel van framebevestiging of door stevige voeten gewoon weer weg kan halen. Hij is bedoeld om in mijn kamer van ca 5 meter breed te zetten zodat de kleine niet bij de hond kan komen of andersom. Ik heb heel veel rekken gevonden maar die moet je of aan de muur bevestigen of ze staan m.i. niet stevig genoeg. Heeft iemand goede tips. We zetten het nu af met dozen en een poef maar dat ben ik helemaal zat. Ik sta ook open voor goede alternatieven. Thanks!
Wij hebben een klemhek die tussen de deurpost geplaatst wordt. Die van ons staat wel stevig, je kan ‘m niet opzij duwen, maar moet naar boven trekken en dat lukt mij zelfs met moeite.
Op de camping staan complete hekwerken met deurtjes er in, soort grondbox idee maar dan metaal. Weet niet of je daar in huis wat mee kan.
Hekken die zo'n afstand moeten overbruggen moeten aan de muur bevestigd worden omdat ze anders niet stabiel zijn. Denk dat je dan uitkomt op een grondbox of toch een hekje met aan beide zijden 2 schroefjes in de muur.