weet iemand of ze bij de c1000 bij inlevering van je geboortekaartje nog een doos krijgt met spullen erin? Ik heb het 4 jaar geleden gedaan toen zoon geboren was en vond het echt een superdoos. Ik kan er op de website niks over vinden dus ik dacht wellicht dat iemand mij het hier kan vertellen. Bedankt!
c1000 weet ik niet... maar hoogvliet doet het wel.. (voor als je die in de buurt hebt zitten...) ff google aangezwengeld.... vond daar het volgende: Gratis babycadeaudoos van C1000 met 20 gratis producten voor mama en baby Het lijkt er dus op dat het een nog werkende actie is...
Het is tegenwoordig een gevulde tas Ik kreeg hem vorig jaar en zag ze vorige week in ieder geval nog staan bij de kassa
Je krijgt nu idd een gevulde tas. Die is nog steeds erg de moeite waard, maar de doos was echt supergoed gevuld. Nu is het wel een stuk minder wat de inhoud betreft.
ok dan ga ik over een paar maandjes toch eens langs die doos was toentertijd idd goed gevuld maar de tas klinkt ook goed. Geen plus of hoogvliet in de buurt
Niet iedere C1000 doet aan deze actie mee, heb ik vorig jaar aan den lijve ondervonden . Hoewel het op de website van onze C1000 stond, deden zij toch niet mee. Met de complimenten van de supermarkt manager voor het mooie en het fraaie geboorte kaartje en de evenzo fraaie baby huiswaarts gestuurd een rompertje van C1000 voor het misverstand. En twee dagen later was het van de website. Dus mijn tip, voor wat het waard is: check even de C1000 site van de C1000 bij jou in de buurt.
ik kreeg vorig jaar een doos die was om te huilen 1.5 jaar eerder was het een goed gevulde doos.. in de laatste zaten 2 miniluiers, een babypotje voeding, minipakje luierdoekjes en een hele hoop reclame zooi..
Wij gaan hem straks ophalen. Als vriendlief terug is van boodschappen doen laat ik je weten wat er bij ons inzat.
Is het ook zo dat de geboortekaartje in de winkel word opgehangen? Zo'n doos/tas lijkt me erg leuk maar ik wil liever niet dat iedereen mijn adresgegevens kan lezen.
Kaartje hangen ze op maar je kunt je adres toch afplakken of eruit knippen. Er zat bij ons in (zo uit mijn hoofd) * potje banaan * proef zakje groeie start 2 * billendoekjes * tester zwitsal * c1000 shampoo * c1000 wasgel * nivea deo * nivea bodymilk * maandverband