Gisteren heb ik voor mijn dochter de happy time music maker gekocht. Op het doosje staat aan de voorkant dat het voor 10m+ is. Nadat ze er even mee gespeeld had. Had ze een van de metalen staafjes los en het witte pinnetje eruit. Ik heb het gelukkig gezien voor er ongelukken zijn gebeurd. Toen ik op het doosje zocht naar contact gegevens zag ik op de achterkant een sticker dat het niet geschikt is voor kinderen van 0-3 jaar. Ik wil jullie dus even waarschuwen dat in dit geval de informatie op de doos niet klopt! Weet niet waar hij allemaal verkocht word, ik heb hem bij marskramer gehaald. Uiteraard heb ik die al op de hoogte gebracht.
Hoi Mutsie14, Heb je toevallig een foto van de happy time music maker? Een foto van de verpakking is ook goed. groeten, Digna VeiligheidNL
Bedankt Mutsie14. Wij gaan je melding doorgegeven aan de Nederlandse Voedsel- & Waren Autoriteit (NVWA). Bewaar de verpakking nog maar even, het kan zijn dat zij contact met je op willen nemen. groeten, Digna VeiligheidNL
Oke zal de verpakking bewaren. Heb inmiddels een reactie terug van Marskramer. Ik had het laatste exemplaar dus in de winkels hebben ze hem niet meer. En ze hebben het doorgegeven aan de leverancier.