Hoop dat de oude weer terug komen! mocht dat niet zo zijn, kun je ook die van de kruidvat of etos eigen merk gebruiken (hoor van meerdere dat deze erg veel lijken op de oude spenen van bibi)
Via de site Bibi kun je een formulier invullen + een foto uploaden waar al je bibi fopspenen op staan. Dan krijg je een vergoeding. Lynn had er twee, dus het dat nu net gedaan. Meteen via de bibi site twee nieuwe fopspenen besteld. Er is nog 1 model verkrijgbaar. Wel alleen via de site. Het oude model. De "classics".
Helaas hier staan ze wel.... leuke en minder leuke persberichten - bibi reageert hier!! - bibi-online.nl
Vanmiddag was ik bij de V&D in Groningen en die had nog een heleboel 'oude' spenen van Bibi, die wel veilig zijn!
Hema speen is invergelijking met de bibi een heel stuk korter. Etos ook wel iets maar niet zo erg. Zoonlief begint hier gelukkig aan te wennen
Lynn haar twee Bibi spenen zijn vandaag bezorgd door DHL! Heb twee oude modellen besteld via de site van Bibi.
Heb het formulier incl foto van de speen gemaild maar geen reactie. Meer mensen die dat hebben gehad?
Heeft er al iemand iets retour gehad van Bibi? Ik had namelijk 4 "gevaarlijke" spenen in huis. Ben erg benieuwd wat ik nu retour krijg. Ik vrees voor iets onbruikbaars. Lelijke groene spenen of een fles waar ze niet meer uit drinkt... Ik bn overgestapt op het huismerk van kruidvat. Die accepteerde onze dochter wel als vervanging.
Ik heb ook een foto + het formulier gedaan via de website 31 oktober, maar ook tot op heden nog geen reactie. Vermoed dat ze het heel druk hebben, omdat iedereen dit zal doen.
O M G zijn die bibi speentjes toch niet goed? Ik dacht alleen dat het kwam als het kindje de speen niet accepteerde en dat ze erop gaan bijten dat ze dan sneller kapot gaan. Mijn meisje is 3 maanden en bijt er niet op en is net gewend aan deze nieuwe lijn van bibi. Ik baal hier wel van. Hebben ze al een betere versie van de nieuwe lijn al in de winkel??
Heb de reacties niet allemaal gelezen, maar ik vind Bibi spenen heel onhygiënisch! Er haat vocht in zitten dat vervolgens gaat schimmelen, en als je er in knijpt komt er water uit :O Difrax is te klein, blijft daardoor niet zitten. Heb nu Avent en ben daar erg tevreden over.
Daar hebben we hier nooit last van gehad hoor. Na het uitkoken een paar keer goed in knijpen zodat het water er uit is, en dan goed laten drogen. Na een tijdje word de speen wat dof van binnen, maar geloof niet dat dat schimmel is.
31 oktober heb ik dat gedaan via de site. En vandaag ontving ik per post twee nieuwe fopspenen van het oude model. Duurde dus 12 dagen. Dat vind ik erg meevallen! Het zijn ook de goede die ik altijd heb; dental, zonder ring, 0-6 maanden. Alleen had ik drie fopspenen van het nieuwe model, dus de slechte fopspeen. Waarom ik dan twee nieuwe ipv drie krijg? Daar ga ik nog even achteraan. Ik vind deze service wel netjes, maar ook een beetje jammer. Aangezien ik direct twee nieuwe fopspenen van het oude model online heb besteld, toen bleek dat de fout fopspenen uit de winkel was gehaald. Dus ik heb alsnog onnodige kosten gemaakt van die twee die ik zelf gekocht heb. Nu heeft Lynn dus vier oude model fopspenen, terwijl ik er maar 1 in gebruik heb. Dus nog drie in de verpakking...
Ik vroeg het mij ook af, ik heb 30 oktober via de mail gelijk een foto gestuurd van de spenen kreeg een automatische reactie dat die aangekomen is bij hun en nog niets vernomen. helaas. Ben benieuwd