Hoi dames! weet iemand of de newborn spenen van bibi (0-2 maand) te vertrouwen zijn? Ik begrijp namelijk niet veel van de terugroepactie (is een beetje langs me heen gegaan). Ik heb een speen van bibi (met het woordje 'new' op het doosje) gekregen in een blije doos ofzo en dit is natuurlijk de enige speen die dl blieft 😁
dat zijn de spenen van de terugroepactie, ik zou me eigen niet te druk maken, je kindje heeft nog geen tandjes. Mijn zoontje wil ook geen andere speen en heeft deze speen inmiddels al 5 maanden (dit omdat ik geen nieuwe meer kan kopen) en ze zijn nog steeds goed.
Het probleem met de nieuwe spenen is dus dat ze kapot kunnen worden gebeten? Ik vind het lastig om een eenduidig antwoord te vinden. Op de ene website wordt gesproken over de spenen van 6-36 maanden en op de andere website over alle spenen?!
Ik gebrui deze spenen ook nog gewoon omdat mijn dochtertje niks anders wil en controleer ze elke dag. Ik heb met bibi gebelt en het model word ook weer anders het gast tussen en het oude en nieuwe in zitten. Ze hopen dat ze eind januari weer in de winkels liggen 😄
Nou dan hou ik me hart vast en hoop dat mijn zoontje die wel wil, eind januari, nou dan weten we eindelijk waar we aan toe zijn.
ik heb 30 oktober een mail gestuurd naar bibi, en heb vandaag eindelijk 3 nieuwe bibi spenen gekregen.
ik heb gister met Bibi gebeld over de spenen, hun gaven aan dat Nederland het 5de land is dat weer spenen geleverd gaat krijgen en dat dit waarschijnlijk eind februari/begin maart is maar in ieder geval niet eerder.
Ik kan jullie melden: ik dacht 31-10 ingediend en afgelopen donderdag een nieuwe thuis gekregen!! Het kan dus toch
In november het formulier opgestuurd met foto en vandaag een nieuw speentje binnen gehad. Had er eerlijk gezegd al niets meer van verwacht.
Gister was het ook in radar. Over de erg lange levertijd van de spenen. Het zou komende maand worden opgestuurd. Ik heb nog niks ontvangen. Een beetje jammer dat zoontje nu net van de spenen af is....
Ik word echt plat gegooid met Bibi spenen via de post vanwege de terug roep actie van Bibi en dat terwijl onze dochter helemaal geen fopspeen aanvaard! Heb er altijd 1 uitgekookt in d'r luiertas zitten voor het geval dat, maar ze gebruikt hem werkelijk waar nooit. Ik heb dus in de aanbieding NIEUW; - 4x bibi fopspenen 0-6 maanden (zonder ring) - 3x bibi fopspenen 6-12 maanden (2x zonder ring, 1x met ring) En alleen eens uitgekookt, maar nooit gebruikt; - bibi fopspeen 0-6 maanden (zonder ring) - 2x dr. brown fopspenen 0-6 maanden (met ring) Heb ook nog een fopspeen etui roze van Difrax die maar een enkele keer gebruikt is. Als er iemand interesse heeft, stuur dan maar een prive berichtje.
dat is hier het probleem, zoontje wil echt alleen het nieuwe model, oude model en andere merken spuugt hij uit en gaat huilen :x. Ik controleer ze nu elke dag of er niets mee is en gelukkig zijn ze allemaal nog heel. Ben wat dat betreft blij dat hij nog geen tanden heeft.
Ik heb afgelopen donderdag een speen gekregen van bibi. Alleen nu lijkt het alsof er al vocht in zit. Dat hoort toch niet zo snel?