Ik gaf mijn zoon zijn groentehap en opeens zie ik dat er een stuk mist van de lepel Dit mag toch niet gebeuren?! Nu zit ik steeds maar te twijfelen of het er al af was of dat hij het heeft opgegeten en zo ja is het gevaarlijk? Ik heb niks gemerkt aan hem... Het is zacht plastic gelukkig...maar jeetje dit vindt ik niet normaal. Deze lepels komen er hier iig nooit meer in. Als ik jullie was zou ik deze dus ook niet meer gebruiken...
Oh wow... dat mag idd niet gewoon gebeuren nee. Misschien even de HAP bellen of je iets moet doen.... gewoon even advies vragen. Zou ook even een goeie klacht bij nuby neerleggen.
Oh jeetje zeg. Klinkt wel grappig als je leest dat ineens n stuk lepel weg is maar dat is het niet natuurlijk. Ik heb ook nuby lepels andere varianten wel. Dit hoort niet nee.
Woow dat is wel erg! Hopelijk heeft je zoon het niet ingeslikt! Goed dat je een klacht hebt ingediend zoiets mag gewoon niet gebeuren!
Hier nooit een probleem gehad met die lepels. Veelvuldig gebruikt en in de vaatwasser gehad. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dus goed dat je het meldt! Even zijn ontlasting in de gaten houden, mocht hij het opgegeten hebben.
Ik heb dit precies zo gehad. Alleen was het bij mij een iets kleiner stukje dat eraf was, de helft ongeveer. Ook na het eten. Dacht dat het goede lepeltjes waren maar er zitten toch wat misbaksels tussen dus blijkbaar:x M'n dochter heeft er overigens geen last van gehad, heb het niet teruggevonden in de ontlasting, dus waar het wel was??
Ja ik vond dat ik het met jullie moest delen het mag gewoon niet gebeuren zoiets. Nou ik heb de hap toch even gebeld. Even in de gaten houden of hij buikpijn krijgt of gaat overgeven en morgen de ontlasting nakijken. Het is een beetje gissen of hij überhaupt iets heeft binnengekregen natuurlijk... De rest van de lepel is ontzettend brood geworden en brokkelt uit elkaar dus als hij iets heeft opgegeten zal het vast niet meer in geheel zijn. Daarbij is het geen hard kunstof zeg maar... Ik ben benieuwd hoe nuby gaat reageren
Heb precies hetzelfde gehad. Brokkelde ook zomaar af. Wel voor ik hem ging gebruiken gelukkig. Kan niet veel kwaad als het een klein stukje is wat hij binnen heeft gekregen. Komt er dan vanzelf weer uit.
Oh jeetje, dat is wel een heel groot stuk! Goed dat je een klacht hebt ingediend... Hopelijk heeft ie het niet ingeslikt!
Goedemorgen Jolina, Hoe gaat het met je zoontje? Hopelijk heeft hij het stukje niet ingeslikt, je zult wel geschrokken zijn! Goed dat je het hebt gemeld bij de fabrikant. Van onze kant hebben we je melding ook doorgegeven aan de Nederlandse Voedsel- & Waren Autoriteit (NVWA). Weet je nog waar en wanneer (ongeveer) je de Nuby lepel hebt gekocht? Groet, Angela VeiligheidNL
Het gaat goed met mijn zoontje gelukkig Hij heeft nog geen ontlasting gehad na gister dus we wachten maar af. Dank je voor het doorgeven. En poeh wanneer is deze gekocht....hij is toch wel wat jaartjes oud al.
Hoi, Ik heb het vorige week ook gehad, met dezelfde soort lepels,ook bij nuby gemeld, maar nog geen reactie. Gelukkig kon ik het stukje nog uit mijn dochters mond halen
Wat raar dat ze niet reageren. Ze moeten zo'n klacht toch serieus nemen! Hopelijk wordt het netjes afgehandeld