Tips voor leuke kamers??

Discussie in 'De lounge' gestart door BoBam, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hallo allemaal!

Wij gaan volgende maand verhuizen,
    maar ik weet nog niet echt hoe ik alles wil hebben,
    met kleur enzo.
    Dus heeft er hier iemand nog leuke tips?
    En ook voor een leuke kinderkamer voor een jongentje van 1?
    Ik dacht zelf al voor zijn kamer aan fotolijsten dat ik er elke keer
    wat anders in kan doen,
    zoals nu woezel en pip en dat ik er
    ook zo weer wat anders in kan doen.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier zelfde, wij gaan zaterdag verhuizen, en voor mijn dochter ook druk op zoek naar iets leuks.
    heb wel hele leuke muurstickers gezien bij de praxis van oa mickey mouse, winnie the pooh en cars, maar ben er nog niet helemaal over uit.

onze grootste prioriteit nu is de woonkamer, de rest is allemaal redelijk neutraal, maar de wk is rood met groen en goud.. een combinatie tussen een oud engels kasteel en een ontplofte kerstmarkt dus..
    die word nu 1 muur verschillende tinten lichtblauw behang, 1 muur word 1 tint lichtblauw vanuit dat behang en de rest wit.
    zodra deze klaar is (hopelijk voor dit weekend nog, dan gaan we over) komt de kamer van mijn oudste dochter aan de beurt.
    nieuwe baby slaapt in de eerste instantie bij ons, dus dan hebben we nog even voor de baby kamer, en onze slaapkamer komt als laatste.

bij de wibra hebben ze deze week wel erg leuke opbergdozen voor kinderkamers in de aanbieding, denk dat die er zeker wel gaan komen, maar voor de rest ook nog geen idee..

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij zijn destijds naar een decorette gegaan en daar advies gevraagd. Als je daar eea aan spullen aanschaft, is dat advies gratis meestal :)

Deel Deze Pagina