Veiligheidswaarschuwing waterschoentjes HEMA

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door Loesje86, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik heb deze schoentjes overig vorig seizoen gekocht, maar zijn wel dezelfde. Iemand enig idee of ik ze dan ook terug moet brengen? Heb natuurlijk geen bon meer, dus geen idee welk artikelnummer het was.
     
  2. VeiligheidNL

    VeiligheidNL Veiligheidsexpert

    5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Bedankt voor het melden, Loesje86! Ik denk wel dat je de schoentjes terug kunt brengen, ook al zijn ze van vorig seizoen (het gaat om de gespjes die kunnen loslaten). Bel anders even met de HEMA Consumentenservice: 020 3114800.

    Succes & laat je hier even weten wat het antwoord was?

    Groet, Angela
    VeiligheidNL
     
  3. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ze ook van vorig jaar en zag deze oproep, schoentjes overigens nooit gebruikt, maar ben er toch mee naar de klantenservice gegaan en daar werden ze gewoon teruggenomen; ze wist ook niet zeker of deze schoentjes ook dat problematische gespje hadden, maar nam ze dus voor de zekerheid gewoon terug.
     
  4. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Bedankt! Ik ga morgen denk even langs, zal het hier nog even laten weten dan!
     
  5. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik heb de schoentjes inmiddels terug gebracht hoor! Dus idd ook schoentjes van vorige seizoenen moeten terug.
     
  6. VeiligheidNL

    VeiligheidNL Veiligheidsexpert

    5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Fijn dat je de schoentjes zonder problemen terug kon brengen & bedankt dat je het even hebt laten weten!

    Groet,
    Angela
    VeiligheidNL
     

Deel Deze Pagina