Het volgende verhaal: Ik heb enige tijd geleden bij de dirk van den broek een nachtlampje met led licht gekocht. Het lampje werkt met een stopcontact en aan/uit knop. Het led licht veranderd van kleur. nou zag ik dat er aan de bovenkant 2 brand gaten zitten. Ik ben hier erg van geschrokken. Voor hetzelfde geld was ie in de fik gevlogen! Ga vanmiddag verhaal halen en klacht indienen. Ben echt heel erg geschrokken en ook heel boos dat zoiets wordt verkocht.
Heb het lampje terug gegeven. De manager stuurt hem op voor onderzoek en als het inderdaad niet in orde is dan worden ze terug geroepen. Kreeg een grote doos merci voor de schrik.
Hoi Loviedovie, Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Goed dat je terug bent gegaan met het lampje. Gaat Dirk van den Broek jou laten weten wat de uitkomst van hun onderzoek was? Zijn er nog andere ouders die dit geconstateerd hebben bij dit lampje? Laat het dan vooral hier weten! groeten, Digna VeiligheidNL
De assistent-bedrijfsleider zei alleen dat hij het ging opsturen naar het hoofdkantoor. En dat het lampje getest zou worden. Als daar uit komt dat het niet vol doet aan de veiligdseisen het hoofdkantoor dan de passende maatregelen treft.