c1000 of AH??

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

mijn man wil gaan bezuinigen op de boodschappen omdat we daar per week de laatste tijd toch wel 100,- kwijt voor zijn voor ons 5jes. Terwijl we normaal tussen de 60 en 75 zaten. Volgens mij ligt het gewoon aan ons koopgedrag of de winkels zijn duurder geworden? Maar welke winkel is nou goedkoper met eigen merk of euroshop? We moeten vanmiddag weer de wekelijkse boodschappen halen dus kunnen we dan meteen beginnen!

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    ligt eraan hoever weg ze zitten ;)
    Hier bijv een AH en C1000 in hetzelfde winkelcentrum, ik kijk altijd de foldertjes na en haal de aanbiedingen bij de desbetreffende winkel. Persoonlijk vind ik de AH veel fijner shoppen, dus daar haal ik de meeste boodschappen.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik weet eerlijk gezegd niet goed of je dan beter naar C1000 of AH kunt gaan. Maar doe je ook weleens boodschappen bij Lidl of Aldi? Dat scheelt ons ook altijd enorm in de kosten.

4. Troelala21

Ze zitten bijelkaar in 1 centrum.

5. Only me

Only me Niet meer actief

Ik ga om en om naar de AH en C1000. Die euroknallers zijn wel handig van de C1000 en de 2 halen 1 betalen van de AH vind ik ook wel fijn

6. Troelala21

bij de lidl en aldi zijn we het duurst uit dus daar hebben we het wel bekeken, meestal bij de c1000 en ah goedkoper uit vandaar dat we daar dan weer terug na willen...

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Voor mij zit de C1000 het dichtste bij dus ga automatisch naar die.
    Als ik wasmiddel enzo nodig heb haal ik dat bij de lidl vandaan.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik combineer altijd de lidl en de C1000 zitten beide in het winkelcentrum. Haal het meeste bij de lidl en wat ze daar niet hebben haal ik dan nog even bij de C1000.

9. Troelala21

Dat deden wij dus ook wel, maar als we na 2 winkels gaan zijn we altijd veel duurder uit. Dus we moeten het echt een beetje bij 1 winkel hebben. Fruit en groente haal ik bij de fruitschuur want dat is veel goedkoper op dit moment, maar voor de rest van de boodschappen moeten we echt na 1 winkel. Na ja moeten, het is het beste haha.....

10. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ken de c1000 niet zo goed dus weet het niet. AH is echt niet duur als je euroshopper neemt en op aanbiedingen let. Vroeger haalde ik frisdrank etc. bij de Lidl, maar die zit niet meer in de buurt, dus niet meer de moeite waard.

De meeste artikelen neem ik van euroshopper, maar sommige dingen dan weer merk. Ik weet niet precies wat ik kwijt ben aan boodschappen, maar het is niet veel. Ik koop alle baby dingen wel bij de drogist, dus die tel ik niet mee.

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik weet niet welke duurder is, c1000 of ah.. Toch shoppen wij meestal bij ah, gewoon omdat we het daar fijner winkelen vinden en ik vindt de euroshopper ook beter dan de c1000 basic's.

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik denk eigenlijk dat het verschilt per product. Ik kijk zelf ook altijd naar prijs/kwaliteit verhouding. Sommige dingen vind ik bij de AH gewoon beter dan bij de C1000, maar sommige dingen precies andersom. Bij de C1000 vind ik de groente/fruit afdeling niet zo best, maar het is wel goedkoper. Toch haal ik dat liever bij de AH, want anders moet ik datgene wat goedkoop was bij de C1000 sneller weggooien.

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik ben AH fan!!

Je kunt het daar zo duur maken als je zelf wilt, want ze hebben hele goedkope merken en de dure. Zelf kopen we heel veel Euroshopper, maar van sommige producten wil ik wel merk hebben. Dan is het superhandig shoppen. En ik vind AH heel goed met verse groentes en fruit!!

Wij zijn met ons 4en (nog wel 2 kleine kids hoor) gemiddeld 70 euro kwijt!!

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ah ben ik meestal goedkoper uit dan C1000.
    wij kopen veelal Euroshopper of AH huismerk.
    Wel ga ik voor acties naar c1000.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik doe alle boodschappen bij de AH en ben meestal 60euro kwijt voor ons vieren :)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Persoonlijk vind ik C1000 een flutwinkel.
    Ik kom daar alleen om brood te halen, want het voorverpakte brood van de AH is veel te dik gesneden en snel droog. En het brood dat zelf gebakken wordt, is wel erg lekker maar weer heel erg duur.
    Bij de AH heb je Euroshopper, dat is echt wel een goed merk!

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    C1000 zit hier in het dorp, en dus ga ik meetal naar c1000. AH vind ik ook niet duur qua euro-shopper en aanbiedingen, alleen doe ik dan vaak wel al mn boodschappen in 1x en dan ben ik toch iets meer kwijt (voor mn gevoel?) dan bij de c1000.
    Vind AH wel een fijnere winkel

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

de ah is iets goedkoper (met eigen merken als euroshopper enzo), maar de produckten zijn de alatste maanden allemaal overal duurder geworden dus ik betwijfel of het jullie gaat lukken om op je oude patroon uit te komen.

19. Only me

Only me Niet meer actief

Ik werd op een gegeven moment gek van mezelf en al die winkels...

Bij de LIDL dit halen, bij de AH dat, bij de C1000 dat. En uiteindelijk.... alle budgetmerken van de AH, C1000, DEEN, DIRK etc etc zijn vele malen dus goedkoper dan de LIDL. En daarbij vind ik de kwaliteit van vele dingen niet goed bij de LIDL.

Daarom hebben wij er bewust voor gekozen om naar de C1000 te gaan of naar de AH. Ben elke week rond hetzelfde bedrag kwijt en ben super tevreden over de kwaliteit!!

20. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    wij gaan meestal naar de c1000, komen bijna nooit bij de AH waarom moet je mij niet vragen :p heb zelf een aantal jaar bij de AH gewerkt dus ken het assortiment er wel redenlijk, maar je hebt hier alleen een hele kleine AH in de buurt, en denk dat het dat is wat me niet aanspreekt als ik naar de AH ga, dan wel naar een XL.

Deel Deze Pagina