Ik was gisteravond weer op de EHBO met mijn dochtertje (want het bleef maar bloeden...iedere keer het bed helemaal onder het bloed) en toen vertelde een vrouw daar hetzelfde verhaal! Ook een kat die erin bleef hangen en ook de iegenaresse die helemaal opengehaald was.
OMG, wat erg voor je dochtertje. Hoe is het nu? Is het bloeden inmiddels verminderd? Wat ontzettend goed van je dat je het topje in je mond hebt gedaan zeg! Heb de haakjes er nog hangen en ga ze direct vanmiddag verwijderen.
Achhh joh je arme meisje!!1 En jullie natuurlijk! Wat zullen jullie je rot geschrokken zijn! En ik heb die klote dingen ook in de keuken hangen! Ga ze dr gelijk vanaf slopen en andere halen!!!
Hey, ik heb de link van daan78 gezien en heb mij gelijk aangemeld. Wat erg dat het je dochtertje overkomen is! Ik kreeg het gelijk ijskoud toen ik je verhaal en de andere verhalen las. Heel veel sterke!!
gadverdarre wat akelig! Ik ga gelijk controleren bij de opa's en oma's ik ben blij dat we die dingen niet meer hebben. Wat ontzettend zielig voor jullie meisje
Ohh wat erg! Veel beterschap voor je meisje. Ik ga nu persoonlijk die dingen uit de keuken slopen en elke keuken waar ik ze tegenkom.. Ik meld me aan!
bedankt voor de link, ik heb me meteen aangemeld! en ik heb precies zo'n handdoekhangertje in de bijkeuken hangen *staat op en sloopt hem van de muur*