dubbelgangers?

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi meiden,

Mij is vroeger eens verteld dat ieder mens minstens één dubbelganger heeft rondlopen op deze wereld.
    Geloven jullie dat? of is dat onzin?

Een vriendin van mij vertelde me dat ze in Frankrijk een meisje/vrouw had gezien dat sprekend op mij leek. Zo erg dat mijn vriendin mij ging roepen omdat ze echt dacht dat ik het was.

Nog iets grappigs.. een paar weken terug waren we op vakantie in een speeltuin met ons dochtertje en we zagen toen een meisje die echt heel veel op haar leek. In de verte leek ze sprekend op haar en van dichtbij ook nog maar zag je wel wat verschillen. (wel was ze ongeveer een jaar ouder dan ons dochtertje)

Ook las ik laatst in de glossy(dacht ik) een artikel met foto's van celebs die heel veel op elkaar lijken. Sommige leken idd heel erg veel op elkaar.
    Maar of dat dan ook dubbelgangers zijn?

2. Islah

Islah Niet meer actief

Tsja mensen moeten gewoon over iets te zeggen over hebben. Het zou best kunnen hoor, maar zou ook best kunnen dat het niet zo is. Het lijkt mij eerlijk gezegd een beetje onzin.

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja ik geloof er best in maar dat komt ook omdat er heel vaak aan mij gevraagd word of ik een tweeling zus heb.. Schijnbaar loopt er hier in de stad een meisje rond die heel veel op mij lijkt

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben de dubbelgangers van mijn broer, dochter en vriendin al tegengekomen. Ben alleen nog erg benieuwd naar mijn eigen dubbelganger :)

Die van mijn dochter was wel grappig. Dat meisje was een modelletje op de website van z8. Ze stond met 2 andere kindjes op de foto. Ik heb de foto toen opgeslagen en aan mijn man, moeder etc laten zien. Iedereen vroeg zich af wie de andere 2 kindjes waren. Er was niemand die twijfelde of dat meisje wel mijn dochter was, zo erg leken ze op elkaar!

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha wat leuk!:)

6. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ja, geloof er wel in. Jaren geleden werd mn moeder met een hele andere naam aangesproken en die man was overtuigd dat zij degene was die hij dacht.
    Ook heb ik zelf toen een jongen geroepen waarvan ik dacht dat het mn beste vriend was, alleen was hij dat dus niet. Ze leken sprekend op elkaar.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik weet het niet, op zich geloof ik het wel :)

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik ben er nog nooit een tegen gekomen eigelijk...

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    IK geloof het niet.

10. knap

knap Niet meer actief

Mijn zusje en ik lijken aardig op elkaar.

Hoe vaak ik niet voor mijn zusje gezien word dan zeggen ze hallo en dan zeg ik je bedoeld zeker mijn zusje. Omdat ik het al gewent ben haha.( wij zijn geen tweeling)
    Het is omdat mijn oudste een jongen is maar als ze mij en mijn zoon zien dan zeggen ze altijd die lijkt sprekend op jou.\\

Foto van mijn zoon. Zo foto van mij en zoon samen. :)

Bijgevoegde bestanden:

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik werd op het station in Tilburg door een man aangesproken (bleek later bij mij in de straat te wonen) en hij dacht dat ik zijn voormalig therapeute was uit Limburg. En een keer sprak iemand mij aan bij m'n eigen naam, maar hij bleek later iemand te bedoelen uit Roosendaal. Daar schijnt dus ook een Joyce te wonen die erg op mij lijkt (hoop het voor haar eigenlijk niet, haha).

12. knap

knap Niet meer actief

Zoon en ik samen.

Bijgevoegde bestanden:

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een onzin. Soms heb je weleens met mensen dat je ze vind lijken op iemand anders, maar echt een een dubbelganger, nee.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was een jaar of vijftien geleden op de camping waar mijn zus en haar man op vakantie waren en ik zou 'eventjes' op de kinderen passen zodat zij met mijn moeder even weetikveelwat konden gaan doen (volgens mij een nieuwe luifel voor aan de caravan/vouwwagen kopen, maar whatever, doet er even niet toe). Mijn zus ging weg en ongeveer een kleine 35 minuten later zag ik haar terug komen lopen met een ander kleur shirt aan en een andere kleur broek.

Haar dochter liep er naartoe en zei: maaaammmmaaaaa :D en wilde er naartoe lopen En ik zei zo: *naam zus*? Wat doe jij dan terug? En de vrouw keek ons aan (dochter in kwestie stopte met rennen) en ze liep zo door. Dat was écht een eng moment, we waren er beiden van overtuigd dat het *naam zus* was.

Als zelfs je dochter en je zus het verschil niet/nauwelijks opmerken, dan heb je gewoon een dubbelganger, klaar ;) Ik zou de mijne wel eens willen ontmoeten, lijkt me wel een leuk scenario.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.193
    35.895
    113
    Heb eens gelezen dat wanneer je je eigen dubbelganger ontmoet je snel daarna doodgaat... (niet dat ik daarin geloof, maar toch)

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik geloof er wel in.

Toen ik nog in de bloemen werkte kwam er op zaterdag altijd een man in de winkel die precies op mijn vader lijkt. Ik heb ook heel vaak gedacht dat het mijn vader was, tot ik wat dichterbij keek.
    zijn stem is iets anders dan die van mijn vader en mijn vader loopt een stuk krommer.

Zo heb ik een vriendinnetje die ik alleen op FB spreek, haar zoontje is precies 1 maand ouder dan mijn oudste en ze lijken echt heel veel op elkaar.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij hadden vroeger informatieboekjes op school.
    1 daarvan ging over de telefoon.
    Meisje op de kaft was 2 druppels vergeleken met mij.
    1 klein detail was dat ik natuurlijk nooit in een telefooncel,had staan bellen.
    Maar zelfs ik... Moest even heel diep nadenken of ik het TOCH echt niet kon zijn :)

Ben stiekem ook wel benieuwd of diegene dan nog steeds zo op mij lijkt :)
    25 jaar later.. :)

18. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh poeh, in mijn woonplaats woont iemand die volgens anderen heel erg op mij lijkt. Gelukkig vind mijn moeder van niet.

Heel vaak zwaaien mensen of zeggen ze hallo terwijl ik ze helemaal niet ken. Zij heeft bij een supermarkt gewerkt en ik werkte toentertijd ook bij een supermarkt. Toen ging het van 'hee, werk jij niet bij supermarkt X'. Nee dat is iemand anders ;). Gek word ik er van, ik ben ik en niet die ander. Ik wil gewoon als mezelf aangezien worden. Ik heb de hoop dat ze verhuisd naar een andere plaats :p.

(En het allerergste vind ik nog dat ik haar helemaal niet zo knap vind :). En als ik haar niet knap vind en ik lijk op haar. Jullie snappen 'm wel ;).)

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik geloof het wel. Tijdens de vakantie in de Ardenne kwam ik een jongen tegen die was precies mijn nichtje. Hij had echt het zelfde gezicht er op staan. Echt een gezicht wat blijkbaar kan voor 2 geslachten. Met een pruik op en een paar tieten was het der 2 ling zus

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Op de basisschool was er een nieuw meisje op school gekomen (wat uiteindelijk mijn beste vriendin was geworden) ze kwam uit bosnië, ik ben zelf syrisch.

Maar we leken ontzettend veel op elkaar! We waren even lang, even slank, zelfde gewicht, zelfde groen/grijze ogen, zelfde kleur donkerbruine haar, zelfde huidskleur!! Alleen haar gezicht was ietsje anders dan mijn gezicht. En iedereen vroeg altijd of tweelingzusjes waren haha!

Deel Deze Pagina