Wat maakt jou relatie zo leuk?

Discussion in 'De lounge' started by MamaNiess, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Hoi hoi,

Ben wel even benieuwd wat jullie relatie zo leuk maakt!! ;)

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Het gene wat hij mist, heb ik. En andersom.
    We vullen elkaar perfect aan, hebben op deze manier overal een oplossing voor!
    Erg leuk om zo samen te leven, want alles wat we willen/hebben/kunnen/doen, gaat zo op de ideale manier voor ons!

En jij? ;)

3. Within

Within Niet meer actief

Dat we dezelfde hobby's hebben!

Beiden fan van dezelfde band, gaan graag naar concerten en festivals en zijn gewoon graag met muziek bezig.

Daarnaast kunnen we enorm met elkaar lachen en vullen we elkaar aan!

Met hem zijn is gewoon leuk :D

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Wat mijn relatie zo leuk maakt? Nou gewoon het samen kunnen lachem om de dingen die een andere bijvoorbeeld niet zo snappen hahaha! En omdat we eigenlijk totaal verschillend zijn, dus beide overal een andere mening over. Daarom is het soms wel een uitdaging.. En dat maakt het leuk! :D:D

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,834
    4,204
    113
    Dat hij mij gewoon begrijpt en accepteert zoals ik ben.
    Dat hij kan omgaan met het feit dat ik een enorme controlfreak ben. Dat we samen enorm kunnen lachen maar ook kunnen huilen.
    Dat we elkaar vrijheid geven en elkaar het beste en mooiste gunnen.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn na 9 jaar " verkering" nog steeds verliefd.. We zijn soms net een stelletje pubers..:) Handje vasthouden etc.

We hebben de zelfde smaak qua films, tv programma's.. ( behalve voetbal) we hebben de zelfde humor, die anderen vaak niet snappen en dat maakt het nog leuker..:D

Wij maken ook tijd voor elkaar, gaan naar de bioscoop, uiteten, regelmatig avondjes naar vrienden ( nemen Esmee dan mee met campingbedje)..

Ieder gaat toch ook weer zijn eigen weg. Ik werk onregelmatig en om het weekend. Hij moet dan samen met Esmee zich zien te vermaken.. En dat lukt ook weer prima.

Het KLOPT bij ons.

7. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja een beetje moeilijke vraag nou moeilijk qua gevoel. best moeilijk te verwoorden dan behalve gebruikelijke dingen zoals samen lachen en huilen. Jezelf kunnen zijn. Maar ik denk vooral de liefde en ja waarom val je op iemand? Mijn instinct en gevoel zei van DIT IS HEM. En ja tis niet altijd leuk,Haha. Maar hij hoort bij mij en ik bij hem en hopelijk voor altijd.

Maar hebben jullie nooit dat je naar hem kijkt en dan denkt: hoe is het mogelijk dat je zoveel van een 'vreemde' houdt en er kinderen van wil?

Maar sorry ik dwaal af. Wat hem zo leukt maakt ben ik;)

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Lol en plezier, aantrekkingskracht en samen delen, ben nog steeds verliefd!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn lieve man, de kinderen en ons heerlijke stekkie!

Dat we echte maatjes zijn, veel meer dan geliefden!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De seks! :D Nee hoor, grapje.

Onder andere, laat ik het zo zeggen.
    We vullen elkaar goed aan en we hebben dezelfde interesses qua muziek, qua films en tv-programma's en dingen doen.

En nu krijgen we samen een babytje die ook onderdeel gaat zijn van onze relatie, en ik denk dat hij een lieve vader voor ons kindje gaat zijn.

11. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dat is bij ons ook zo Elmo we zijn echte maatjes.

12. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Mijn vriend en ik zijn complete tegenpolen. We kunnen onszelf bij elkaar zijn, samen lachen houden van dezelfde tv programma's en films en privé houden we ook echt vanzelfde dingen. We kijken zelfs samen GTST..

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    wat ik teveel heb of te weinig vult hij dat weer aan en andersom...:)
    kunnen om te gekste dingen in een deuk liggen...
    naast geliefden, zijn wij ook beste vrienden !!! :D
    en natuurlijk hebben wij een mooie dochter op de wereld gezet !!! :)

14. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    We halen het beste in elkaar naar boven! :)

Allebei gescheiden zo'n jaar of 6, 7 geleden, daarvoor min of meer dezelfde ervaringen in ons huwelijk; we wisten niet beter.

Vanaf het allereerste moment dat ik hem ontmoette, klikte het zoals het nog nooit met iemand had geklikt. Er was gelijk respect, vertrouwen, heeeeeel veel lol en het gevoel dat er ongeacht wat er ook zou gebeuren er altijd iemand achter je staat. Dat geeft een gevoel van rust en dat vind ik nu heel belangrijk.

15. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hij heel erg goed met mijn moodswings om kan gaan en we altijd in lachen uitbarsten als we weer eens aan het kibbelen zijn.
    Hij motiveert mij om dingen aan te pakken en ik geef hem het huiselijke, veilige gevoel wat hij nodig heeft. Mis 'm nu alweer :)

16. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    Wat mijn relatie zo leuk maakt is dat wij heel veel dezelfde smaken hebben maar soms ook heel erg andere smaken hebben dus we zijn de ene keer heel verschillend en andere keer heel erg passend!!

en dat we altijd kunnen lachen met elkaar om echt alles, en hij er altijd voor mij is en de dingen invult die ik altijd gemist heb en ik bij hem!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    De sterke band die we hebben opgebouwd, en heel snel hebben opgebouwd door al hetgeen we in korte tijd mee moesten maken. We zijn samen compleet, echte maatjes en echte lovers!
    We hebben lol samen en we kunnen bij elkaar terecht. We vullen elkaar perfect aan en ik kan me geen leven zonder hem voorstellen!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    peter en ik zijn tegenpolen maar toch ook hetzelfde in veel dingen.
    hobby's zijn echt tegenpolen, muzieksmaken ook wel.. Maar we houden beide van lekker eten, we kunnen ontzettend lachen.
    We helpen elkaar met elkaars bedrijven en steken daar samen energie in.

Peter is ontzettend grappig, laat merken dat ie gek op me is, en net is als ik onwijs spontaan.. Hij kan zomaar ff bellen om een dagje of weekendje weg te gaan.

19. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat we onvoorwaardelijk voor elkaar en ons gezin gaan, we doen veel leuke dingen samen als stel zoals een biosje pakken of een gezellig kroegje... we hebben dan hele goede diepgaande gesprekken en begrijpen elkaar goed. ook accepteren we elkaars mindere kanten en als de 1 boos is zorgt de ander dat het weer overwaait... we vullen elkaar perfect aan... ook zorgt mijn man heel goed voor ons.. werkt hard maar toch probeerd hij zo vroeg mogelijk thuis te zijn. de weekenden zijn voor ons samen als gezin en we slapen ieder een dag in het weekend uit...

ik hou van mijn lieve man en mijn kids! gaat al járen helemaal super!

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Ik denk omdat we zo verschillend zijn van elkaar.
    Beide totaal verschillende interesses.
    Hebben ook wel dingen die we samen doen en allebei wel leuk vinden.
    We gaan beiden ons eigen gang, weten wel van elkaar waar we zijn en doen. En als we leuke dingen doen hebben we heel veel lol.
    Tuurlijk hebben we onze strubbelingen, maar daar praten we over en kunnen er ook wel weer om lachen.
    We hebben het heel leuk samen, en eindelijk wordt onze liefde bekroond met een kleine uk van ons samen.
    Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld:D

Share This Page