wel of niet me vliezen gebroken.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naomi1987, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1987

naomi1987 Lid

8 feb 2011
    18
    0
    0
    hallo allemaal,

vanavond had ik sex met me man na afloop.zagen we een behoorlijke natte plas liggen...
    Nu weet ik niet of het me vliezen zijn die zijn gebroken.ben.nu 33 weken.zwanger e..maak me.toch best ongerust iemand tips???

groetjes naomi

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Advies ga naar t toilet en blaas op je hand. Als je dan vocht voelt (nadat je uitgeplast bent natuurlijk) kan t zijn dat je vliezen zijn gebroken. Je afscheiding is door de zwangerschap ook wateriger. Dus het kan ook gewoon afscheiding zijn. Dus ff blaastest, en kijken of je t meer merkt bij twijfel altijd vk bellen. Sterkte

3. naomi1987

naomi1987 Lid

8 feb 2011
    18
    0
    0
    Oke ga het zo even proberen. dank je wel laat het je wel even weten!!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mooi! Hopelijk slaap lekker zo! Lig op bed met mijn telefoon 😄😄😄 hoezo verslaafd

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhhh hier waren wel degelijk mijn vliezen gebroken, maar er kwam niets als ik op mijn hand blies. Zegt dus niet alles. Lek je nog steeds?
    Probeer dan wat op te vangen en laat de VK een testje doen.

Succes!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook niets als ik op mijn hand blaas.

ALs het hoofdje is ingedaald fungeert dat als stop en komt er geen vruchtwater meer langs..

Bij mij is het dubieus. De 2 verloskundigen die er met hun neus boven op stonden toen de plons eruit kwam zetten houden vol dat het echt vruchtwater was...

Maar omdat ik nu al 3 weken verder ben, en geen plonzen meer verloren ben en geen infecties heb, twijfelt de gyn.

MOest hoesten en hij duwde dan de baby uit mijn bekken. Kwam niet extreem veel vocht naar buiten, weinig tot niets.

Dus twijfel blijft. En ze behandelen me nu als iemand met een hoge vliesscheur.

Ik zou zeker even wat proberen op te vangen in je inlegkruisje, of boterhamzakje in je broekje doen, en even te testen bij de verloskundige.

Kan ook makkelijk zijn dat het je afscheiding was, dunner door zwangerschap en sex. En ms in combi met sperma?

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je kan het inderdaad proberen op te vangen.

Je zou ook spuitend klaargekomen kunnen zijn..Weet niet of je daarmee bekend bent?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Even in de gaten houden of je nogsteeds lekt, je kan natuurlijk veel meer afscheiding hebben in je zwangerschap en dat gecombineerd met lekker knuffelen... Maar het kan ook dat je een scheurtje in je vliezen hebt, toen ik ( met voldragen termijn ) een scheur in mn vliezen had, stroomde het er ook niet uit maar vergelijkbaar met heel erg veel afscheiding of een klein beetje urine lekkage, het was bij mij echt niet veel.

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid wel even de verloskundige bellen voor advies.Als je vruchtwater lekt zal er toch even naar gekeken moeten worden.

10. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hoe is het nu?

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het warm is, het er letterlijk uit druipt en niet naar urine ruikt zijn het 100% je vliezen! Succes!

12. singlemom23

27 mei 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe zit dat precies met het blazen moet je het dan opvangen of ? sorry misschien heel blond maar snap niet hoe jullie het bedoelen.

13. Maia

Maia Niet meer actief

nou je blaast dus op je hand en dan zou het eruit moeten komen druppelen en dan kan je het met een bakje opvangen.

14. naomi1987

naomi1987 Lid

8 feb 2011
    18
    0
    0
    nou heb het roken en het was zeker geen urine...
    maar er is nog niks door gezet, maar over het klaarkomen nee dat kan.het ook.niet zijn dat merk ik wel namelijk....
    ga vandaag wel.even de gyeneacoloog bellen... dank jullie wel voor de tips...

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik had met mijn eerste zwangerschap hetzelfde met 28 weken.. en grote plas..
    Ik was overtuigd dat het vruchtwater was.
    Gelijk mijn vk gebeld en die zou langskomen, had een soort strookje dat ik in mijn onderbroek moet leggen om na te gaan of het vruchtwater wa, maar daarna lekte ik niet meer. Het was geurloos en dus 100% geen urine, maar daarna is er dus niks meer gebeurd en ik zal nooit weten of het een scheurtje was of iets anders... ik ben uiteindelijk met 41 weken bevallen

Deel Deze Pagina