Ik weet het even niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by anne93, Apr 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Ik ben nu 11 weken zwanger en vanaf 7 weken loop ik met pijn in me rechterzij terhoogte van me nier. En als de pijn erger wordt verlies ik ook bloed bij me urine heb de afgelopen week al 3x koorts gehad... nu heb ik weer een aanval weer 39.2 en kan niet meer van de pijn. De gynaecoloog heeft nu een verwijzing voor een echo gegeven naar de radiologie maar die krijg ik pas volgende week vrijdag.. ik kan ondertussen niet meer eten van de pijn en probeer te drinken. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Maar kan me niet voorstellen dat dit er bij hoort. Ik voel me zo niet serieus genomen in het ziekenhuis.

sorry moest het gewoon even van me afschrijven

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat vervelend zeg!
    misschien kan je langs de SEH. Dit klinkt echt als te veel pijn en zijn mijns inziens geen normale klachten. Je kan echt beter een keer te veel dan een keer te weinig er naar laten kijken.
    Sterkte! Ik hoop dat het snel over gaat.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mee eens. Ik zou evem met de hap bellen

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik zeg ook bellen!

5. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Hap vind het geen spoed terwijl ik vanaf 8 uur al meer kan van de pijn.. Volgens hun kan ik morgen me eigen arts raadplegen

6. Samster

Samster Actief lid

Oct 28, 2014
    148
    0
    16
    Vervelend zeg dat je niet serieus word genomen. Maar als je echt zoveel pijn hebt zou ik gewoon naar de spoedeisende hulp gaan.

7. eefje1980

eefje1980 Actief lid

Jan 30, 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Wat vervelend, het klinkt een beetje al koliekpijn bij nierstenen. Heb je ook de drang om te bewegen tijdens de pijnaanvallen? Ik hoop dat je de nacht redelijk bent doorgekomen en dat je vandaag bij de huisarts terecht kan. Ik heb regelmatig last van nierstenen, en in combinatie met koorts word je volgens mijn arts altijd opgenomen in het ziekenhuis...

Sterkte!

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je met deze klachten niet serieus genomen wordt! En dan ben je ook nog eens zwanger.. Ik hoop dat je huisarts je wel wil helpen en dat er nu iets gaat gebeuren voor je! Succes en sterkte!

9. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Ik heb net me huisarts gebeld en kan vanmiddag om half 3 langs komen... ik heb vannacht ander half uur geslapen maar koorts blijf aanhouden de pijn is nu iets gezakt maar helaas ook niet helemaal weg... dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes

10. Fiora

Fiora Bekend lid

Jun 28, 2011
    932
    0
    0
    Ik zou ook zeggen iets met je nieren/nierstenen/nierbekkenontsteking of iets dergelijks. Belachelijk dat je zo lang moest wachten tot je terecht kon, hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen vandaag. Beterschap.

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Ben je al nagekeken op blaasontsteking? Miss kun je gelijk wat urine mee nemen naar je huisarts? Het is nu nl te laat voor ochtend urine,maar ik zou denk ik in jouw geval toch wat mee nemen. Beterschap en laat je niet afschepen vanmiddag !

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik zou ook zeggen verwaarloosde blaasontsteking wat nu misschien nierbekontsteking is.. succes!

13. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Blaasontsteking in 3x na gekeken en al 2x kweek omdat de gynaecoloog dat eerst vermoede enige wat de dokter nu kon doen voor ons was het regelen dat ik 1 dag eerder terecht kon bij de radioloog.. ook een verhoogde bloeddruk 160 om 90 heb nu wel veilige pijnstillers gehad daar moet ik het nu maar een week mee uit zien te zingen

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Belachelijk, maar 1 dag eerder?! Hij kan gewoon spoed aangeven en dan is het zo geregeld.

Als je vanavond weer zo'n pijn hebt, gewoon naar de HAP rijden.

En anders vragen of je via je verzekering ergens anders eerder terecht kan. Klinkt ook niet goed, nierstenen, galstenen?

15. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Ja me vriend zei ook al als het morgen niet minder in het wkz bellen alles uitleggen hopen dat hun helpen want dit in niet leuk meer. Ik heb geen galblaas meer maar zou idd nierstenen of iets kunnen zijn.

Me vriend heeft vandaag maar ze baas gebeld en het uitgelegd gelukkig omdat het heel rustig wat mocht hij vast een weekje vakantie opnemen zodat hij me kan helpen met onze kleine meid

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Desnoods gewoon de hap voorbij lopen en de 1e hulp binnen srappen, je krijgt dan wel een aantekening maar als t mag helpen

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

En dan betaal je volgens mij 250 of 350 euro, dat zou ik dus zeker niet doen. Echt belachelijk dat je zolang moet wachten zeg! Kan je man mee naar de arts, misschien kan hij benadrukken dat je nu hulp nodig hebt?

18. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Hij was er bij maar de dokter zei gewoon tja er wordt gekeken volgende week nog even vol houden.. maar ondertussen zegt hij wel dat alles wat hij na keek niet goed was!
    Ik ga morgen weer het zkh bellen tot ze gek er van worden en als dat niet helpt ga ik wel in de wachtkamer zitten tot ze me helpen word hier radeloos van!

Share This Page