Hoi allemaal! Ik zou m'n verhaaltje even vertellen! Ben 23 jaar en ben eind september 2010 gestopt met de pil. Na 16 maanden werden we eindelijk zwanger.. Helaas een miskraa Opgewekt met cytotec! Dat gebeurde op 13 december. 23 december is de bloeding gestopt en m'n partner en ik hebben gewoon onveilige sex gehad. 3 januari naar het ziekenhuis geweest voor zwangerschapstest en echo .. Negatieve test en goede echo.. Alleen werd ik maar niet ongesteld ! Nu heb ik 26 Jan een clearblue digital gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 !!!!!!! Zou dit een HELE NIEUWE zwangerschap zijn? Ben zo bang dat er een restje is blijven zitten en later is ingenesteld.. Maar dat is toch onmogelijk? Dat zou dus betekenen dat als we geen sex hadden gehad ik nu weer zwanger was... Wat denken jullie ?! En iemand in de zelfde situatie ? Hoor het graag! Liefs
Zo aan je handtekening te zien weet je het antwoord al! Gefeliciteerd .. Je hebt ook een goede echo gehad in het ziekenhuis, als er nog wat was achter gebleven van je miskraam dan hadden ze dat wel gezien denk ik. Ik wens je een goede zwangerschap toe! Groetjes
Niet helemaal het zelfde maar ik had op 31/12/11 een vmk en op 28/01/12 weer een positieve test in handen. Ondertussen al een mooi kloppend hartje gezien dus het kan prima. Gefeliciteerd in elk geval en geniet ervan!
Hier ook zonder menstruatie weer zwanger, helaas is dat een vmk geworden. 5 rondes later zwanger van een mooie knul!
Hier ook op 30 november een miskraam (6w4d) en zonder menstruatie weer zwanger. Nu al 12 weken en 5 dagen.