Meteen zwanger na (opgewekte) miskraam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nolewsky, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik zou m'n verhaaltje even vertellen! Ben 23 jaar en ben eind september 2010 gestopt met de pil.
    Na 16 maanden werden we eindelijk zwanger.. Helaas een miskraa
    Opgewekt met cytotec!

Dat gebeurde op 13 december.
    23 december is de bloeding gestopt en m'n partner en ik hebben gewoon onveilige sex gehad. 3 januari naar het ziekenhuis geweest voor zwangerschapstest en echo .. Negatieve test en goede echo..
    Alleen werd ik maar niet ongesteld !
    Nu heb ik 26 Jan een clearblue digital gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 !!!!!!!

Zou dit een HELE NIEUWE zwangerschap zijn? Ben zo bang dat er een restje is blijven zitten en later is ingenesteld.. Maar dat is toch onmogelijk? Dat zou dus betekenen dat als we geen sex hadden gehad ik nu weer zwanger was... Wat denken jullie ?!

En iemand in de zelfde situatie ?
    Hoor het graag!

Liefs

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Zo aan je handtekening te zien weet je het antwoord al!
    Gefeliciteerd :D.. Je hebt ook een goede echo gehad in het ziekenhuis, als er nog wat was achter gebleven van je miskraam dan hadden ze dat wel gezien denk ik.

Ik wens je een goede zwangerschap toe!
    Groetjes

3. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,492
    13,945
    113
    Female
    Niet helemaal het zelfde maar ik had op 31/12/11 een vmk en op 28/01/12 weer een positieve test in handen. Ondertussen al een mooi kloppend hartje gezien dus het kan prima.
    Gefeliciteerd in elk geval en geniet ervan!

4. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik ook; 6 dec een miskraam gehad met 6w5d en niet meer ongesteld geweest daarna :D

5. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hier ook zonder menstruatie weer zwanger!

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier ook zonder menstruatie weer zwanger, helaas is dat een vmk geworden. 5 rondes later zwanger van een mooie knul!

7. Lysette

Lysette Actief lid

Jul 22, 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Hier ook op 30 november een miskraam (6w4d) en zonder menstruatie weer zwanger. Nu al 12 weken en 5 dagen.

Share This Page