Hallo Ik had een vraag, ben nu over 2 dagen 36 weken. Ik heb de laatste dagen en nachten echt last ineens van warmte aanvallen. Krijg het dan bloedheet en het zweet staat op m'n voorhoofd. Ik heb ook een soort menstruatie gevoel in m'n buik, meestal in de ochtend. En vreselijke steken richting m'n vagina maar dit heeft te maken met indalen. De baby is ook veel beweeglijker als normaal Iemand enige herkenning en wat was er toen? Liefs
Hee, ik ben even ver als jij en herken het! Volgens mij de hormonen die op hol slaan wat dat zweten betreft. Vreselijk haha. Ik heb het menstruatiegevoel vooral gedurende de nacht, met harde buiken. De gyn gaf aan dat dit voorweeen zijn. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen om. Als je ongerust bent, gewoon bellen! Succes!
Vreselijk he die warmte aanvallen hahaha Ja ik wacht rustig af hoor, moet dinsdag naar de verloskundige voor controle kaart het daar wel even aan
Ik herken het ook! Het lijkt soms wel alsof ik in de overgang ben met al die opvliegers, ineens staan de zweetdruppels op mn kin (én de rest ). Niet leuk, maar het zal ongetwijfeld met alle hormonen te maken hebben. De andere klachten die je beschrijft klinken inderdaad als indalen. Je lijf is zich aan het voorbereiden op de bevalling, maar dat kan gerust ook nog weken duren. Er zit niks anders op dan afwachten ben ik bang.
Van de week n heel stuk gewandeld met de hond en bij thuiskomst ineens een zweet aanval. Ik dacht dat mn lichaam te laat doorhad dat ik actief was geweest maar vanaf dat moment vaker zulke aanvallen. Wat betreft het buikgevoel denk ik inderdaad aan indalen. Hier ook regelmatig last van en de vk zei laatst dat hij er al goed voor ligt. Je gaat de baby dan ook anders voelen. Soms drukker of minder druk maar het schijnt normaal te zijn als dat verandert
Ik herken het ook heel duidelijk. Woensdag 36 weken en ik heb er nu denk ik twee weken last van. Ineens echt mega hitte aanvallen. Snachts, maar ook overdag regelmatig. Ook de menstruatiepijn heb ik nu sinds een paar dagen. Bij mijn laatste controle lag de baby bijna volledig ingedaald, dus zal vast een combi zijn van indalen en voorweeen denk ik! Ben benieuwd wat je verloskundige zegt 😉
Ik begrijp ook precies hoe je je voelt. Kom regelmatig door het huis gesjeest, en dan MOET ALLES NU UIT..!! Mijn man lacht zich een ongeluk.