Hoi, Zelf kom ik oorspronkelijk ook uit Veldhoven. Ik woon nu een paar jaar ergens anders, maar wil erg graag terug naar Veldhoven. Ik ken Veldhoven dus goed, maar de Polders een stuk minder. We hebben in de Polders een bouwkavel gezien waar we wel interesse in hebben. Voor de deur ligt een groot park. Ik vroeg me af of daar veel rondgehangen wordt door jongeren. Daarnaast vroeg ik me af of je daar veel last hebt van het vliegverkeer. De Polders liggen dicht bij het vliegveld. Wij wonen nu in verhouding verder van het vliegveld af, maar hebben er op dit moment veel last van (aangepaste vliegroutes die nu recht over ons huis komen). We willen gaan verhuizen voor de rust en dit is wel een erg belangrijk punt. Enig idee hoe het hier mee zit?
Hou er ook rekening mee, dat Eindhoven Airport blijft uitbreiden. Mogelijk komt er ook een treinstation. Dus als het nu nog meevalt qua geluidsoverlast is dat geen garantie voor de toekomst. Wat je kunt doen is bij de gemeentes Veldhoven en Eindhoven vragen naar het 10- of 20-jarenplan.
Daar houd ik idd rekening mee. Ik wil erg graag terug naar Veldhoven, maar ik begin nu steeds meer te twijfelen. Baal zo van Eindhoven Airport...