Twee testen streep zichtbaar, net wat "roze" afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 16 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi meiden!

Wij zijn "opnieuw" gestopt met de pil, op 11 augustus m'n eerste dag van laatste menstruatie gehad. Aangezien ik geen idee had/heb hoe m'n cyclus loopt gister avond een eerste testje gedaan, waarop ik een tuurstreep leek te zien.. (foto met hout) Vanmorgen opnieuw getest, ook hier lijk ik een tweede streepje te zien..

Echter net tijdens na het toilet gaan bij afvegen en in de pot zag ik wat roze,taupe kleurige "afscheiding"•sorry voor de omschrijving•.

Wat zien jullie op de test(en), en herkent iemand wellicht de taupe kleurige afscheiding?

Thanks a lot ladies!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Zwanger hoor!
    En de afscheiding is dus oud bloed vermengt met afscheiding en kan dus goed vd innesteling zijn.

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Bizar! Zo onwerkelijk nog!
    Dat word met een heeel ander gevoel samen op vakantie volgende week! Nog wel even een goed smoesje bedenken voor aankomend weekend waarom ik geen wijn drink tijdens feestjes hier in de stad. Bob zijn kan ik helaas niet gebruiken aangezien het 5m bij ons thuis vandaan is haha! Heb je daar nog tips voor hoe jij dat deed in het begin ;)?!

4. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Proficiat!

Kan je een buikgriepje of antibiotica faken ?
    Laatste x zei ik dat ik een zware blaasontsteking had en dat ik antibiotica moest nemen dat niet samen mocht met alcohol..

5. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Dit lijken mij ook duidelijk positieve testen :) Zijn van Action toch? In dat geval zijn het ook geen vroege testen waarop je soms onbetrouwbare streepjes/indroogstreepjes ziet. Het is waarschijnlijk nog wel pril, dus voorzichtig gefeliciteerd 😊

Vwb de afscheiding denk ik ook aan de innesteling. Zelf had ik bij de tweede zwangerschap echt bloedverlies bij de innesteling. Alles was wel in orde. Ik zou me dus niet druk maken als ik jou was.

6. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat vind ik een goede, blaasontsteking it is ;)

7. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Klopt! Van de Action zijn ze. Ik ga zo een clear blue halen, ben nu toch wel erg benieuwd, net nog een Action gedaan en there it is again:D

8. WM1307

WM1307 Actief lid

11 aug 2016
    213
    39
    28
    Man
    NULL
    NULL
    lijkt mij een hele duidelijke felicitatie!!!!

9. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Duidelijk hoor! Gefeliciteerd!

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wauw! Ontzettend duidelijk hoor! Gefeliciteerd! :D

11. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dank meiden! Heel onwerkelijk nog!
    Morgen een clear blue doen met vriendlief samen!

Thanks voor jullie reacties en een heel fijn weekend voor iedereen

12. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Gefeliciteerd mooie testen :)

13. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Gefeliciteerd!

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    Duidelijk hoor, voorzichtig gefeliciteerd!

Hier ook bruine/roze vegen op de dag dat ik positief testte (op 3+4). Volgens de gyn was dit een restje innestelingsbloeding. Zal 't bij jou ook wel zijn :)

15. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Ben altijd beetje voorzichtig met de action testen. Maar dit zijn wel gewoon duidelijke strepen! En dat op 3 verschillende testen. Dat zit wel goed dus, gefeliciteerd :)

Laat je morgen nog een foto van de clear blue zien?
    En inderdaad, een blaasontstekingkje waar je een antibiotica voor hebt (stel je moet al vaker naar het toilet heb je daar ook een mooi excuus voor, hihi).

16. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Toch vanavond meteen alvast de test gedaan!
    Het staat er echt.. al is het heeel pril 1-2 weken!

Volgende week lekker een weekje met vakantie en dan daarna de huisarts een belletje geven denk ik maar;)

17. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Gefeliciteeerd!!! echt super leuk nieuws en zo het weekend in te gaan :)

18. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)

19. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohhh ik ben een paniek zaaier denk ik, maar net weer roze zelfs wat rood verlies :(

Opnieuw een Action er tegen aan gegooid en toch streepjes zichtbaar! Wat ik wel merk is rommelende darmen (ik eet graag maar dit is niet van "honger" haha) , verder niet misselijk of, moe geen gevoelige borsten of wat dan ook..

20. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    De testen geven duidelijk zwanger aan. Rood/bloedverlies hoeft niets te betekenen en kan onschuldig zijn. Maar het kan natuurlijk ook slecht nieuws zijn. Alleen in het laatste geval verwacht je wel een flinke hoeveelheid en zeker niet de hoeveelheid waar jij het over had. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik rond de ongesteldheidsperiode 6 dagen lang bloedverlies gehad. Elke dag ongeveer een inlegkruisje vol. Dus wel aanzienlijk minder dan met een ongesteldheid. Ik bleef gewoon zwanger en ben bevallen van een voldragen zoontje 😊 Hou dus hoop! En als je je echt zorgen maakt kun je de vk bellen. Die zegt dan waarschijnlijk dat je af moet wachten en als het is gestopt je een aantal dagen later weer moet testen, maar misschien kan ze je ook een beetje gerust stellen.

Deel Deze Pagina