Dank je Noor. Ben nu 10 dpo en vind hem al heel duidelijk. Ben nog wel wat voorzichtig. Na mijn Nod wordt ik pas echt blij. En dan nog 8 spannende weken....
Ja dat is ook zo. Dat is wel een spannend moment. De vorige x dat we een echo hadden bleek het niet goed. Dus ben pas gerustgesteld als die achter de rug is. Woensdag gynaecoloog bellen voor een afspraak 😁
Even als leek op het gebied van de 2v5 kruidvat testen, dat rechter hele lichte streepje betekent zwanger? Wat akelig dat ze niet gewoon lekker fel zijn. En bij absoluut niet zwanger zie je heeeelemaal niks? geen 2e streepje?
Ik zie inderdaad wat jij ook ziet Heel mooi voor 10 dpo zeg! Spannende weken, voor je het weet is het al echo tijd. Gefeliciteerd!
Bij mij hebben ze nooit vage streepjes gegeven. Met niks omowit en wel dan geeft hij een streepje. Het is nog vroeg en daarom is hij licht. Woensdag test ik weer en verwacht dan een knaller
Ik zie indd een licht streepje! AmyW Komt omdat ze best vroeg test, als je oo NOD test of daarna heb je meestal wel een duidelijkere streep, ik wel tenminste 😉
Dit klopt niet, is niet het geval bij clomid gebruik. Bij clomid kan je gewoon vroeg testen! Heeft geen invloed op zwangerschapstesten!