Goedemorgen, Ik ben al aantal maanden van de pil af. Nu had ik gisteren 2 hele velle steken onder in de buik. Echt heel erg vel. Die steken heb ik ook vaak midden in mijn cyclus maar moet pas volgende week ongi worden. Maar deze steken voelde toch echt stukke veller. Mijn banner gaat uit van mijn laatste mensturatie die heeft voor het eerst 31 dagen geduurd met een tussentijdse bloeding. Hebben jullie misschien enig idee wat dit kan zijn? Of heeft het totaal ergens anders misschien mee te maken? Heb al sinds 2 dagen rare mensturatie achtig gevoel. Dat gevoel is vele male minder dan normaal als de menstruatie begint. Heeft iemand enig idee?? Ik hoor het graag... Liefs
Hee Roos, Ik heb dat ook, eerder nooit gehad. Vorige cyclus begon het ook ongeveer 1 week voor m'n nod, nu al 2 weken voor m'n nod. Hele dag het ongi gevoel in m'n buik, steekjes, krampjes.. Aangezien ik dit nooit eerder had gehad dacht ik dat het wel eens raak kon zijn, helaas toch ongesteld geworden.. Nu heb ik er ook weer last van maar ja, ga nergens van uit. Je zal denk ik toch gewoon moeten afwachten tot je kan testen of tot je ongesteld word.. Heel vervelend en wachten duurt erg lang, maar ik heb dus hetzelfde .
Ja idd.. Maar elke maand zoek ik zowat wel iets anders waardoor het misschien kon zijn. Voor mij was het de eerste dat ik dat voelde gister avond vlak achte elkaar. Nu geen krampen meer ofzo alleen raar drukkend gevoel. Kan idd ook wel zo zijn dat ik ongesteld nu al ga worden. Witte vloed word ook gigantisch en dat heb ik meestal voor mijn menstruatie. Maar hopen mag altijd toch?