Wanneer inboedel verzamelen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jenna09, Jul 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Hoi dames,

een vraagje uit nieuwsgierigheid...

Vanaf hoeveel weken begonnen jullie echt aan het verzamelen van de inboedel? Ik bedoel dan slaapkamer, wiegje, maxi cosi, koets, park (speelbox)... zo de grotere dingen eigenlijk!
    Kleedjes enzo, ja dat doe je als je iets leuks tegen komt hé, maar k vroeg het me echt af van de grotere uitzet...

Larreke

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hi...

Bij de eerste had ik het slaapkamertje besteld toen ik 14 weken zwanger was.... en maar goed ook... want deze kamer had een belachelijk lange levertijd...
    Waren zelfs vrouwen in de winkel die genoegen moesten nemen met een tweede keus, omdat de levertijd te lang was voor hun.....

Zou dus al rond gaan kijken....
    ligt er volgens mij ook aan waar en welk model je bestelt, want andere kamers zijn weer vlot te leveren.....

Rest van de spullen later gehaald... kinderwagen e.d. zat geen levertijd op...

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hoort dit onderwerp eigenlijk niet bij:
    "de babyuitzet"?

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Ach zo, dan zullen we eens in de winkels moeten gaan vragen, hoelang de levertermijn ongeveel is.

Tja, eigenlijk hoort het beter bij uitzet ja... oeps foutje, sorry!

5. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben vanaf het moment dat we het wisten alles verzameld :D

Dat was vanaf 5 weken ;)

En het kamertje ingericht met 25 weken, sinds een week of 2 is ie eindelijjk helemaal af :D

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij vanaf de 20 weken echo. Toen alles goed bleek te zijn, zijn we de week erna gaan shoppen voor de grote dingen. Eerst wat rondkijken, en zo rond wk 25 besteld. rond de 35 weken hadden we alles wel in huis.

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    na de twintig weken echo hebben we alle grote dingen aangeschaft!

daarvoor wel kleine dingetjes aangeschaft natuurlijk ;)

8. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Wij hebben hier de spulletjes uitgezocht toen we de 20 weken echo gehad hadden. Een tip koop niet te veel misschien willen je ouders of schoonouders ook een cadeau kopen. Wij hebben bijvoorbeeld de kinder stoel en het campingbedje van mijn schoonouders gekregen.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zie nu bij mijn schoonzus dat ze alles al in huis heeft voor de babykamer enzo, en ze is net op de helft.
    Het is denk ik maar net wat je tegenkomt.
    En wat je zelf prettig vind natuurlijk.
    Mezelf kennende zou ik ook vroeg beginnen gewoon uit enthousiame!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij zijn ook vroeg begonnen met alles te kopen. Vanuit enthousiasme maar ook omdat een zwangerschap voorbij is voor je het weet en er zoveel moet gebeuren dat we de kosten ook wat wilde spreiden.

11. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb met 13 weken de babykamer, wagen en box besteld, en het wordt aanstaande vrijdag bezorgd. Het voordeel hiervan vind ik dat mocht er iets mis zijn (ontbrekende onderdelen, beschadigingen etc) ik nog even de tijd heb om te ruilen.

En ik wilde graag met 30 weken het kamertje af hebben, zodat ik nog 5 weken heb voor de inrichting gordijnen/accesoires etc.

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    3,424
    48
    48
    thuis
    wij hebben het kamertje via MP gekocht met 16 weken.. wel vroeg maar je kan het maar hebben..
    Nu met 28 weken is de kamer klaar

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Ja dat was inderdaad ook mijn idee. Zo binnen een week of misschien twee weken al beginnen te zoeken, om dan op tijd klaar te zijn met het kamertje... Wie weet gaat t de laatste weken moeilijk of is het te zwaar, en als je dan nog veel moet doen... en ik zou het toch echt wel af willen hebben als het kindje er is!

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    3,424
    48
    48
    thuis
    Ja, dat heb/had ik ook.. en maar goed ook dat we op tijd zijn begonnen want helaas zit ik nu (deels) in de ZW met bekkeninstabiliteit...

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    kamertje met 18 weken omdat we toch wisten wat we wilde en de rest (kinderwagen, wieg, maxicosi,box, dekentjes etc etc.) na de 20 weken echo

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hou er rekening mee dat er op bepaalde dingen, zoals babykamer en kinderwagen, vaak een levertijd zit. Soms is dit 4 a 6 weken, maar bepaalde merken kunnen ook 12 a 16 weken levertijd hebben!

Share This Page