Ervaringen bugaboo bee

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door NykaH, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik wil misschien een bugaboo bee kopen, maar lees eigenlijk heel veel negatieve berichten.
    Ik las dat er veel problemen zijn met de voorwielen en de rugleuning.
    Veel mensen vonden het stoeltje erg klein.

Heeft iemand hier er ervaring mee?

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Wij hebben de oude Bee, het 1e model.
    Hij rijdt als n trein en is makkelijk en klein in te klappen.
    Nadeel is dat de stoel smal is en mijn zoon brede schouder s heeft. Hij past er nog steeds in maar dan zonder extra bekleding, ik heb een voetenzak laten maken maar dat is nu te krap. Hij is ruim 2 en vrij groot.
    De nieuwe modellen zijn veel breder :)
    Ik raad m aan, hij is alleen belachelijk duur. Maar wij gebruiken m zo veel.:)

3. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Hij is inderdaad nogal duur ja, manlief is daardoor nog niet zo enthousiast.
    Het is in ieder geval wel fijn dat bij het nieuwe model de zitting breder is.

4. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik zou naar een winkel gaan waar je m kan uitproberen. Even passen (even met een jasje aan, dan zie je of het breed genoeg is)
    In en uit klappen.
    Verder heeft Bugaboo een hele goeie klantenservice dus als er ook maar iets mee is dan zullen ze het herstellen.
    Succes met je keuze!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mijn beste vriendin heeft de nieuwe bugaboo bee en is heel enthousiast.
    Zeker nu je de maxo-cosi bovenop het zitje kunt klikken. Zij gebruikt dat vaal als ze met de trein naar haar ouders gaat en die haar dan ophalen met de auto vanaf het station.
    Verder vindt ze hem makkelijk in en uit klappen en ligt haar dochter er erg graag en lekker in. Haar dochter is vijf maanden!

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hier een bugabooBee en heb er nog geen seconde spijt van gehad! echt top!
    klein, wenbaar, makkelijk etc

7. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ga eerst maar eens kijken in de winkel hoe mijn zoontje erin zit.
    En hebben jullie ook het babynestje gebruikt? Wij zijn namelijk bezig voor een derde kinje, zit nu op het wachtbankje:)

8. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Nog geen ervaring maar we overwegen hem ook voor de volgende. Ligt aan het seizoen, een zomerbaby zou ik er niet in doen. Maar een novt/m april baby kan wel. De wagen kan verder mooi plat. Dus voor de 1e 6 maanden ook goed.

9. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik ga straks even naar de winkel om de Bee te proberen.
    Ben benieuwd!

10. MaraM

MaraM Nieuw lid

26 jul 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik nog heeel even wachten met kopen NyKaH! Er komen namelijk limiteds van de bugaboo bee en cameleon bij de Bijenkorf in Amsterdam vanaf 1 augustus de hele maand.. die moet je even gezien hebben! :)

11. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    @MaraM
    Zijn dat niet die van Missoni? Heb er nog geen gekocht, want ik wil eerst mijn andere kinderwagen nog verkopen.

12. Bloem84

Bloem84 Lid

16 mei 2010
    55
    2
    8
    Hoe zijn jullie ervaringen in het vliegtuig? hoe hebben jullie de Bee meegenomen? tot aan de gate of in een speciale reiskoffer?

13. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik heb er nog nooit mee gevlogen maar ik zou hem in een speciale koffer vervoeren (te huur via marktplaats!!) Vriendin van mij heeft haar bugaboo frog een keer compleet geruineerd terug gekregen.

14. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Volgens mij mag hij mee tot aan de gate.

Deel Deze Pagina