Hey allemaal, Ik heb misschien een gekke vraag. Maar wij wilden een geboortekaartje via designergeboortekaartjes.nl bestellen. Dan is het zo dat je eerst alle gegevens naar hen opstuurt en vervolgens krijg je een pdf bestand met de conceptversie waarop nog eventuele wijzigingen kunnen worden gemaakt. Nou heb krijg ik telkens van hun een mailtje, maar zonder bestanden (terwijl ze wel zeggen dat de bestanden er telkens bij zitten en er wel " iets" zal zijn misgegaan). Vervolgens probeer ik hun te bellen op het telefoonnummer wat in de mail stond, maar krijg dan te horen dat die telefoon is uitgeschakeld (gaat om een vast toestel nummer). Misschien is het allemaal wel toeval, maar ben gewoon bang dat ik straks in zee ga met een of andere vage firma en dan niets zie voor mijn geld. Dus mijn vraag: heeft iemand ervaring met designergeboortekaartjes.nl?
Klinkt wel een beetje vreemd,helemaal van dat vaste telnr. Ik zou naar 'n ander gaan. Straks is het zover en dan heb je niks. Zit je dan ook niet echt op te wachten.