mijn gevoel zegt..

Discussie in 'De lounge' gestart door schatje1, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

het is misschien raar maar mijn gevoel zegt dat ik deze maand of volgende maand zwanger ben..
    heeft iemand van jullie dat ook aangevoeld?
    ik weet dat het raar klinkt maar voel veel dingen aan.. ook als er iets met iemand is gebeurt dan weet ik het van te voren..
    ik ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft of heeft gehad? :oops: :)
    [/b]

2. schatje1

helemaal niemand? :(

3. Dat gevoel heb ik al een paar maanden nu, maar helaas... ;)

4. schatje1

haha natuurlijk hoop je het meteen :) maar ik voel het nu heel anders ik weet niet hoe ik het uit moet leggen..

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik had dat gevoel ook in mijn eerste maand maar helaas 5 maanden later nog steeds geen leven in mij....

6. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik had dat wel
    het was juli en ik zei tegen mijn vriend dat het de laatste ongi was en toen ik weer ongi moest worden wist ik gewoon dat ik het niet werd en het klopte ook.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Denk dat de reactie;s een beetje sceptisch zullen zijn op je berichtje, want bijna iedereen (her)kend het gevoel wel, maar zie bij mij :idea: ....22 rondes verder! En ik dacht ook ECHT vorige ronde dat het R A A K zou zijn.
    Afwachten maar of je gevoel de waarheid spreekt...we lezen teveel verhalen hier van "gevoel wat je in de maling neemt" ;)

Liefs Mirre

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Nou ja, ik had wel het gevoel dat ik in augustus 2006 zwanger zou worden. Dat was in januari 2006. Ik was toen nog niet eens gestopt met de pil. En dat is ook gebeurd.

Ik hoop dat je gevoel ook klopt, ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

sluit me aan bij mirre....

dacht toen ik net gestopt was met de pil en een week overtijd was, dat ik ook zwanger was... maarre uiteindelijk had ik een cyclus van 223 dagen...

maarre je hoort het wel vaker van meiden die zwanger zijn...die denken dat ze zwanger zijn en idd die zijn zwanger

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik denk dat ik deze maand niet zwanger ben, hopelijk klopt mijn gevoel :p

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hahahaha flauw, maar wel leuK! ;)

12. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Mmmm dubbel dit topic.
    Vrouwen die het aanvoelen en dan ook daadwerkelijk zwanger blijken te zijn ja dat had ik ook , maar ik kan me zo voorstellen dat 'gevoel'met sommige een loopje kan nemen en dan is dat niet zo fijn je elke maand zo te voelen en je dan weer een klap voor je kop krijgt.
    Ik kan me voorstellen dat het voor diegene die hier zijn en al ontzettend lang bezig zijn voor een wonder dat dit een beetje een dubbel gevoel geeft ( dit topic dan)
    En voor hen wil ik zeggen, meiden voor jullie komt dat wonder ook nog wel blijf in jezelf en de liefde voor elkaar geloven!

liefs
    jet

13. Niet meer actief

Tja, je hebt gevoel en gevoel he?
    Ik voel ook veel dingen aan, had zelfs al in de gaten dat mijn vriendin zwanger was toen ze pas 3 dagen zwanger was en nog van niks wist!
    Maar bij mezelf heb ik er toch al behoorlijk naast gezeten qua gevoel hoor. Dus waar het zwanger worden betreft, durf ik niet op mijn eigen gevoel af te gaan. Want daar vind ik het heel lastig om mijn zuivere-gevoel te onderscheiden van mijn door gedachten-en-emoties-ingegeven-gevoelens.

Ik hoop voor jou Schatje1 dat je gevoel helemaal klopt en dat je ons snel kunt laten weten dat je zwanger bent :D Ik duim voor je!

14. schatje1

mijn gevoel zegt niet dat ik zwanger ben of dat ik symtonen heb ofzo.. zeg alleen dat ik aanvoel dat het niet lang meer duurt voordat ik zwanger zou zijn... dat zegt mijn gevoel maar je weet maar nooit hoor misschien heb ik het ook helemaal verkeerd maar was benieuwd of andere mensen dat ook hadden en dat het ook echt zo was ..

15. schatje1

mijn gevoel zegt niet dat ik zwanger ben of dat ik symtonen heb ofzo.. zeg alleen dat ik aanvoel dat het niet lang meer duurt voordat ik zwanger zou zijn... dat zegt mijn gevoel maar je weet maar nooit hoor misschien heb ik het ook helemaal verkeerd maar was benieuwd of andere mensen dat ook hadden en dat het ook echt zo was ..

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben dat gevoel beide wel een beetje....deze ronde. Maar dat hadden we steeds na een poging en steeds klopte het ook. Als het nu maar eens blijft zitten :(

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve Elmo, het komt vast goed!

18. schatje1

elmo dat hoop ik ook voor jou en ook voor alle anderen want we willen ten slotte allemaal een heel lief klein en gezond kindje op de wereld brengen:)

19. @schatje..

Ik heb dat gevoel heel vaak, en weet niet beter. Maar vaak meer over een ander dan over mezelf. Of het moet mij en mijn man aan gaan. Ik heb het pas geleden nog gehad over een huisnummer 102. Ik droomde daarover, en wat bleek?Mijn collega en vriendin van de nagelstudio kreeg samen met haar vriend een nieuw koophuis(dat wist ik al) maar het huisnummer niet, en nu kreeg zij de sleutel op 1 februari, dat is dus 1-02...typische, maar kijk er niet van op hoor....

Liefs,
    Sylbi

Deel Deze Pagina