Veluwse Bron versus Zwaluwhoeve

Discussie in 'De lounge' gestart door onzewonders, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Volgend weekend willen mijn man en ik er even lekker saampjes tussen uit.
    We zijn helemaal weg van de Zwaluwhoeve, maar we zouden ook eens een keer de Veluwse Bron willen proberen.

Gezien we er een echt wellness weekend van willen maken, willen wij een wellnessresort wat vergelijkbaar of zelfs beter is dan de Zwaluwhoeve.

Dus mijn vraag is: wat kiezen jullie en waarom?

Veluwse Bron of Zwaluwhoeve

Alvast bedankt voor jullie antwoorden meiden!

2. kili

kili Niet meer actief

Absoluut de veluwse bron.
    Minder commercieel, lekkerder eten, meer dingen bij elkaar (ipv 2 saunapleinen, loop je buiten rond en je komt alles tegen en binnen alles op 3 verdiepingen)

En Gezelliger, minder druk met mensen.

Wat ook leuk is (vind ik) is thermen bussloo,
    Thermen bussloo is leuker binnen en de veluwse bron buiten.
    Bij de veronica gids zat een bon die je tot 17 juni recht gaf op een gratis rasul, die hebben wij vorige week gedaan. (veluwse bron) Was best leuk. Als je toch gaat, en je kan die bon nog ergens vinden, is het wel leuk om dat mee te pakken.

Veel succes met kiezen !
    En veel plezier. Mocht je nog wat willen weten, dan hoor ik het wel.

3. Thermen Busloo is echt een afrader juist, amper baden om lekker in te gaan..

Ik ben nooit bij de Zwaluwhoeve geweest maar de Veluwse Bron vind ik super. Heerlijke baden en veel sauna's, vooral de eerste keer kan je niet kiezen waar je nu in zal gaan. En massages ook een aanrader. Eten en drinken is goed. Alles bij elkaar wel prijzig maar dan heb je een heerlijk dagje uit.. ik mis het!! (met de reden dat ik niet in baden mag ivm infectiegevaar)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Als ik moet kiezen tussen deze twee zou ik voor de Veluwse bron gaan.

Ik vind de Zwaluwhoeve helemaal niks. Te commercieel en te massaal. In het beginjaren was het er nog knus en gezellig, maar nu lijkt het meer op een welnessfabriek.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

De veluwse bron ken ik niet. De zwaluwhoeve vond ik oke, schoon en goed eten.

Verder gaan wij eigenlijk altijd naar sauna de veluwe. De website is gewoon www. dat aan elkaar geschreven. nl.

6. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Veluwse bron vinden wij leuker dan de zwaluwhoeve.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Veluwse bron! En mocht in je in brabant wonen: thermen geldrop is ook geweldig.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    De Zwaluwhoeve vind ik helemaal niks, veel te druk, veel te commercieel.. weinig ontspannends aan..
    De Veluwse Bron ken ik niet, maar in verhouding zou ik daar zeker voor gaan :)

En ehm.. niet als je nog bloedt met een tampon gaan hè :)

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Sophy: Nee, zal ik niet doen!:)
    Mocht ik nog bloeden, dan gaan we niet.

@Marieke: zijn de thermen Geldrop een depandance van de Veluwse bron? De site lijkt behoorlijk op die van de Veluwse Bron.
    Brabant is neve de deur!;)

Wat mij opvalt is dat iedereen voor de Veluwse Bron kiest, terwijl wij zooooooo weg zijn van de Zwaluwhoeve.

Toch maar eens Veluwse Bron proberen!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Voor zover ik weet niet.
    Als je nig bloedt kun je ook een softcup gebruiken.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Moet je wel mee uitkijken, want ik ben deze een keer verloren :).

---

Bij oud (bruin) bloed gebruikte ik wel tampons voor een paar uur/ dagje. Ooit overlegd met mijn gynaecoloog en hij vond dat geen probleem, mits de miskraam langer dan ongeveer 1 dagen geleden was. .

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Trees:
    ff off-topic:

Hoe lang duurde het bij jou dat je ongesteld werd na het stoppen met Utro?
    Ik vloei al een week door de Utro heen, maar heb donderdag de bollen voor het laatst genomen. Ik vloei nu minimaal, maar wacht dus nog op de miskraam...

13. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Geen van beide....ik zou voor saunadome putten of de heuvelrug veenendqal gaan.veel intiemer en geen commerciele druk.

14. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Veluwse bron ben ik nog nooit geweest, Zwaluwhoeve komen wij al jaren! Heerlijk vind ik het!

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Veluwse Bron! Ik vind de Zwaluwhoeve de laatste jaren wel verbeterd, maar vooral die benauwde zolderkamer met de sauna's vind ik helemaal niks. Veluwse Bron is lekker ruim en mooi opgezet.
    Thermen Bussloo vind ik trouwens ook erg leuk, maar wel kleiner.

16. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen nog ervaring bij Zwaluwhoeve, maar ga volgende week
    naar een andere, want vond het steeds minder worden...
    Ik ga er niet meer heen... Veluwe bron wil ik ook heen! Maar hebben
    de laatste tijd ook veel meer reclame, dus ben bang dat die
    misschien ook zo wordt... Hoop het niet!

17. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zie een fout staan in mijn bericht 1 dagen, moet 10 dagen zijn.

Ik werd bij een normale cyclus ongeveer drie dagen na het stoppen van de utro ongesteld. Ik heb één keer utro gebruikt bij een miskraam (helaas te laat begonnen in een te lage dosering) en de miskraam werd daardoor uitgesteld. Ongeveer een week nadat ik gestopt was, kwam de boel los en ook best wel heftig. Wat naar dat je nog aan het wachten bent op de miskraam. Heel veel sterkte. Vreselijk al die onzekerheid :(

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ben recentelijk bij beiden geweest, ik zou zeker gaan voor de Veluwse bron.. Is veel groter dan Zwaluwhoeve en ruimer opgezet..

19. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Zeker Veluwse bron, veel minder commercieel.
    Tip voor als je nog voor 30 juni gaat: weekendcompany.nl/flair
    Die heeft een arrangement, twee nachten in golden tulip epe (incl ontbijt) en gratis toegang veluwse bron.
    Hebben we vorig weekend gedaan, was echt super!
    En als je van steak enzo houdt, vlakbij zit een heel leuk steakhouse

Deel Deze Pagina