N.a.v het merkentoppic, ben ik eigenlijk ook benieuwd naar jullie kledingstijl voor jezelf of kinderen . Waar houd je van qua stof en print. En kies je eerder voor netjes of sportief. Ik heb zelf een zwak voor ribfluweel, ruitjes en bloemetjes. En ik kiesk dan vaak voor de kleuren donkergroen, petrol, rood, okergeel en zwart. Ik houd van een beetje retro look, Engelse kinderkleding.
Mutsig, klassiek en netjes en daarnaast ook sportief, maar stoer zeker niet. Ik draag meestal jurkjes, A-lijn. Bloemen, strepen, donkerblauw met wit. Chino met licht blauw of zacht roze overhemden, roesjes en strikjes. Verder draag ik graag (de wat nettere) jogging met een top of een hoodie, maar dan op de ‘tennis/hockey’-manier . Ik heb maar 2 spijkerbroeken en draag die niet vaak. Ik hou helemaal niet van dierenprintjes, vreselijk vind ik dat. Maar bloemen, streepjes, mandala’s, ruitjes etc allemaal leuk.
Hier netjes. Heel veel jurken en rokken, en ook broeken met blousjes of blazers. De rokken en jurken combineer ik wel vaker nu met sneakers dan alleen enkellaarsjes. Dan wordt het iets sportiever.
Dierenprintjes zijn ook niet mijn favoriet, als tiener kon ik dat wel waarderen. Overigens naast dierenprintjes vind ik afbeeldingen van dieren ook vreselijk. Hond of kat op shirt hoeft echt niet van mij, ook niet bij kinderen.
Ik hou van cashual netjes voor mijzelf en voor de kinderen. Bij mijn dochter vind ik super stoer of juist super tuttig ook leuk staan maar over het algemeen draagt ze veel casual kleding. Mijn kledingkast bestaat uit 50 tinten zwart, nude en poeder roze. Een enkel panterprintje maar dat zijn enkele items.
Beetje casual alternatief denk ik. Broek, T-shirt, trui of sweater. Mix van esprit, Tommy, protest, Converse, desigial. Van protest wil ik het meeste wel hebben qua bovenkleding maar de prijs laat het niet toe om een hele kledingkast vol protest te kopen.
Heel netjes. Blousjes, blazers, rokken, jurken stiekem zou ik ook een vrouwen pak willen hebben. Vaak ben ik echt overdressed, maar ik voel mij daar fijn bij. Mijn zoontje ziet er ook altijd (behalve thuis) netjes uit gilletje, mooie spijkerbroek plus blazer.
French classics, hier streepjes en Franse klassieker als kokerrokken, lak pumps, Chelsea boots, wollen jas, kraagjes etc.
Mijn kledingstijl is heel simpel. Meestal een spijkerbroek, T-shirt zonder print en bij kouder weer een vest erover heen. Ik wordt helemaal geirriteerd als mijn kleding niet lekker zit. Heb ook een paar jurkjes en rokjes. Ik draag qua kleur vooral aardetinten en diepe kleuren. Deze stijl is niet eens wat ik echt het mooiste vind, maar ik ben zo gemakkelijk en het interesseert me verder ook niet echt. Verder vind ik stiekem T-shirts met prints van bijvoorbeeld Harry Potter of Disney ook leuk maar dat zoiets durf ik alleen thuis te dragen. Ik ben een half kind met sommige dingen geloof ik.
Wij houden allen hier van casual chic. Ik hou vreselijk veel van jeans. Heb echt heel veel jeans in de kast hangen en draag ze ook super veel. Alternatieven zijn fijne chino's of mooie pantalons (voor werk). Maar eenmaal thuis toch echt weer die jeans, liefst een vintage fit met parels erop ofzo. Of skinny. Ik heb ze altijd van de H&M of Calvin Klein (als mijn portemonnee dit toelaat ). Qua bovenkleding heb ik altijd een blouse aan. Ik heb er denk ik wel een stuk of 30 in de kast hangen en in alle kleuren, printjes en stoffen. Veel geel, veel bloemenmotieven, strepen, grafische prints, satijn, zijde, flanel, katoen, linnen, rood, zwart, name it. Qua schoenen mooie loafers of fijne Chelsea boots. Pumps vind ik prachtig maar ik kan er gewoon niet goed op lopen. Ook met autorijden niet fijn. Heb ook veel enkellaarsjes en gympen. Ik heb altijd 1 egaal stuk aan en 1 fel/druk iets. Dus óf een zwarte blouse met een pantalon met bloemenmotief bijv. Of een neutrale donkerblauwe skinny met een lichte mintgroene blouse met strepen. Zoontje is ook vaak casual chic. Jeans, chino of een skinny. Vaak met polo, 'gewoon' katoenen shirt of echt een blouseje of t-shirt met print. Wederom veel geel en heel veel kleur!
Bekijk bijlage 591357 Bekijk bijlage 591358 Casual chique denk ik. Dit zijn m’n voorbeeld foto’s iig. M’n meisjes vooral heel meisjesachtig, veel roze en blousjes, ook wel netjes. Ze zullen in ieder geval nooit in een joggingsbroek naar buiten gaan ofzo.
Hoodies! Vooral Miss America was favoriet, maar is niet meer te krijgen hier Veel blauw, grijs en lichtroze. Verder draag ik of veel geek-shirts (denk Batman, Buffy, Harry potter etc) of Anna Field, als er maar kant op zit. Veel jeans, met uitzondering van de zomer. Kinderen momenteel veel skinny jeans & blouse.
Gewoon doen hoor. Als je dat combineert met verder volwassen kleding is het juist heel hip. Ik draag ook wel eens een Harry Potter, Mario of StarWars shirt. Dit idee zeg maar, alleen dan dus ander shirt;
Oeh leuk, plaatjes.. Heb ook even snel wat gemaakt. Die gele blouse én die broek met strass stenen heb ik toevallig daadwerkelijk.
Ja ik kom dus niet veel verder dan shirt op een spijkerbroek. Wat leuk dat jij ook van die shirts hebt! Het speelt bij ookmij wel mee dat ik vaak al 10 jaar jonger geschat wordt dan dat ik ben. Ze denken meestal dat mijn stiefdochter en ik vriendinnen zijn (zij wordt ouder geschat) en mijn vriend is ook nog eens een stuk ouder dan ik dus dat helpt ook niet dus daarom laat ik die T-shirts in het openbaar meestal achterwege.
Ik houd ook van Disney, vooral mickey mouse, maar de laatste trui met Mickey erop is al een paar jaar geleden de deur uit gegaan. Dat kon echt niet meer vond mijn man, en tja ik vond ook ergens wel dat hij daar gelijk in had. Gelukkig heb ik nu kinderen waar ik op los kan gaan met Mickey en Minnie.
Ik ben fan van jurkjes inclusief legging. Wat ik op werk draag draag thuis ook en vice versa. voor mijn werk zit/lig ik redelijk vaak op de grond dus je moet wel onder de rok kunnen kijken Daaronder laars of bij wat minder winters weer sneakers. Veel kleur of printje. Beetje mix van Netjes en praktisch, (na mijn ks verdraag ik weinig naden en broekbanden op mijn litteken jurkje/tuniek met legging zit heerlijk )