Ik ben wel benieuwd wie er wel of niet topless zond (zont?) in de achtertuin. Waarom wel/niet? Ik wil graag topless zonnen in de achtertuin maar ik doe het niet. Waarom: omdat wij in een hofje wonen met allemaal 2-onder 1 kap woningen en je dus bij elkaar in de achtertuin kunt kijken. Nu vind ik dat opzich geen probleem, maar ik heb een buurjongen van een jaar of 14. Ik denk niet dat zijn ouders het waarderen als ik dan topless lig. Jammer want ik vind die bikini strepen niet zo mooi. En jullie?
Nee er komen vaak kinderen achterom.. of de pakjesbezorger! Ik voel me al opgelaten als ik gewoon mijn bikinitopje aan heb in de tuin Ook geen behoefte aan trouwens. De afgelopen paar jaar durf ik voor het eerst in mn leven in bikini, dat was al een enorme stap. Nog verder hoeft niet van mij.
Tja, je ligt op eigen terrein dus niemand hóeft te kijken.... Zelf heb ik de behoefte totaal niet om topless te gaan liggen (sowieso zit ik liever niet in de zon, dus of ik nou zo'n goeie referentie ben...) maar dan het idee dat je mogelijk begluurt wordt door je puberbuurjongen... mwah nee. Tja of de buurman zelf... kortom het idee dat je dus stiekem begluurt kan worden (op het strand kun je nog zien wie er kijkt) zou mij niet echt aantrekken. Maar als je het graag wil, het is niet verboden ofzo in je eigen tuin. Je kunt ook nog een strapless bikini aandoen, heb je in ieder geval de strepen over je schouders niet.
Nee, daar wonen we helaas veel te hut op mut voor. Maar eigenlijk ook geen behoefte aan. Lang leve de strapless bikini's
Ik zou het sowieso niet laten omdat je denkt dat de buren het niet fijn vinden. Als jij het zelf geen probleem vindt als de buren je topless zien zou ik het gewoon lekker doen. Als ze er last van hebben kijken ze maar de andere kant op.
Ik vind zonnen überhaupt niet meer echt van deze tijd eerlijk gezegd, gezien de bekende risico’s. Als ik bijvoorbeeld ga zwemmen, zorg ik dat ik goed ingesmeerd ben. Echt bakken doe ik nooit meer. In badpak in de achtertuin als het zwembad opstaat, vind ik geen probleem maar bloter zou ik ook niet doen, gezien de 8 dakramen die op onze achtertuin uitkijken
Nee veel te veel inkijk van de buren en mijn vader loopt wel eens achterom naar het bosje achter ons.
Nee, maar ik heb ook gewoon een hekel aan zonnen. Buiten dat zou ik het ook niet doen vanwege woonwijk. Ik leg mezelf niet graag te kijk.
Ik lig nooit meer te zonnen. Maar zou het ook niet topless doen, aangezien wij een hoekwoning hebben met vrij uitzicht waar iedereen langsloopt, kinderen altijd achterom komen en de pakjesbezorger soms ook. Ik zou het sowieso niet doen als mensen me zouden kunnen zien.
Eens. Geen inkijk in onze achtertuin, dus het zou ongestoord kunnen, maar heb er totaal geen behoefte aan. En zonnen doe ik überhaupt niet
Ik zou er geen probleem mee hebben, maar zie er absoluut het nut niet van. Die streepjes houd je toch, want met elk ander kledingstuk creëer je weer een nieuw patroon op je armen, bdnen, schouders of rug. Btw... dat stukje extra wat je dan bijbruint krijgt vervolgens toch niemand anders te zien dan jezelf en je man. Daarbij zou ik idd aanraden goed te smeren.
Ik zon sowieso niet ivm grotere kans op huidkanker. Maar dan nog zou ik niet topless gaan. Niet eens " om wat de buren zouden denken" want het is mijn tuin en ik maak uit hoe ik daar rondloop. Maar het idee DAT er iemand kan kijken, stiekem vanachter een gordijntje.... no thanks. Zie het helemaal voor me, buurman of buurjongen die staat te gluren en ondertussen zichzelf aan het helpen is Wij hadden een buurman die vroeger naakt in zn tuin lag. Wist ik alleen niet. Totdat ik als kind over de schutting hing om buurman te attenderen op de pakketbezorger voor z'n deur.... trauma en durfde hem daarna niet meer aan te kijken
... en die puberbuurjongen of buurman maakt foto's met mobieltje en voor je het weet ben je overal te zien op internet of staan er ineens tientallen puberjongetjes te geilen, brrrr.. nee dank je. Hier overigens geen probleem, groot perceel, weinig inkijk, maar ik zou het nog niet doen. Houd het sowieso niet langer dan een paar minuten in de volle zon uit dus ga zeker niet liggen zonnen.
Haha oh sorry ik ga stuk om je laatste stuk. Nouja als ik topless zou gaan is dit alleen onder schooltijd, zodat er geen kinderen door de deur komen haha. Het maakt mij opzich niet zoveel uit dat mensen mij zien. Maar mijn buren zijn heel erg.. hoe verwoord ik dit goed, netjes. en dat is heel erg net verwoord. Ik denk dat ik ze hiermee echt een trauma bezorg.
Ja die telefoons van tegenwoordig zijn wel een ding. al verwacht ik eerder dat hij achterover valt van schrik dan dat hij z'n telefoon pakt.
Ik heb juist graag witte randjes Dan ziet men dat ik met mijn blanke huid toch een lekker kleurtje heb.
Nee. Tuin is vrij toegankelijk. Hoop kinderen die tig x heen en weer lopen. En het boeit me niks dat er een stuk huid witter blijft dan de rest. Vind mn tieten sowieso al niet showwaardig, kleurtje veranderd er niks aan