Ik ben uitgenodigd om daarheen te gaan maar hou niet van musicals en vind het eigenlijk zonde van het geld. Maar het schijnt mooi te zijn. Ervaring?
Ik hou totaal niet van musicals en vind het eigenlijk altijd maar een lange zit met een hoop getetter maar dit was echt een prachtige ervaring. Bijzonder verhaal, heel bijzonder decor en de acteurs zijn echt meer acteurs dan zangers. Ik zou zo weer gaan.
Zelfs als je niet van musicals houdt, is soldaat van oranje een aanrader!! Ik zou zo nog een keer gaan.
Ik zou zeker gaan! Zelfs mijn man die totaal niet van musicals houdt vond het heel mooi en indrukwekkend.
Ik hou wel van musicals, haha. Maar dit is toch wel een heel ander soort musical hoor, echt heel mooi gedaan.
Ik houd niet van musicals maar Soldaat van Oranje vond ik zo prachtig dat ik er al voor een 3e keer geweest ben. De eerste keer moest ik in schoolverband. Gelukkig maar want uit mezelf had ik nooit kaarten besteld.
Ja is absoluut een aanrader!! Mijn man houd ook niet van musicals en win zijn al 2x geweest. 1x samen met een vriend. En een x samen met een vriend en vriendin. Wij vinden hem erg indrukwekkend en zeker de moeite waard
Ja absoluut. ALS je dan niet van musicals houdt is dit de absolute uitzondering om het weer eens te proberen. Echt indrukwekkend. Zeker gaan. Niet zonde van je geld!
Ja zeker gaan! Heel mooi en indrukwekkend en een supermooi decor en opzet en zeker niet zonde van je geld!