Velux zonwering

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 24 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    En??
     
  2. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Het helpt wel iets maar alsnog bloedheet... Maar ja vandaag nog heter als gisteren en de zolder was natuurlijk al helemaal opgewarmd
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.872
    7.635
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kan je niet op marktplaats een mobiele airco kopen?
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    We hebben een nieuwe gekocht en die staat ook aan.
    Maar die stond op de gang en niet in haar kamer omdat we hem daar niet naar buiten kunnen doen.

    Nu ze op het kantoor slaapt staat dat ding op onze kamer. En met een kortere slang. Nu werkt hij ook beter maar bog blijft haar kamer loeiheet. Gisteravond was hij op zn laagst 28.8. Kantoor 24.3.

    Er komt volgend jaar een ingebouwde airco maar tot die tijd is het even behelpen
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.872
    7.635
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan verleng stukken kopen voor op die slangen, is dat een idee?
     
  6. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Is 28,8 loeiheet? Onze kinderen liggen op kamers waar het 31 graden is. Niet onder schuin dak overigens. 28,8 klinkt mij als lekker fris!
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Das allicht wel een optie ja.. ik had een droger slang gekocht maar dat was niks.

    Ik zal dr straks eens naar zoeken. Kan die alsnog weer op de gang. Ik had vanmorgen knetter last van mn keel toen ik wakker werd van dat kreng.
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Serieus?
    Dus omdat het bij jou nog net 2 graden warmer was is 28.8 niet loeiheet?

    Nee klopt. Mega fris. Je zou bijna de kachel aanzetten. Ik snap wel dat jíj echt iets te klagen hebt :)
     
  9. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Je bent zelf duidelijk ook loeiheet. Relax. Ik dacht, ik relativeer het even.
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Nee je bent aan het zeuren ;)

    In het noorden is het ook 2 graden koeler dan in het zuiden. Wil niet zeggen dat die mensen in het noorden het niet warm hebben.

    Dus. Jij relax. Tis blijkbaar warmen bij jou dan bij mij. Maak je niet te druk :p
     
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.872
    7.635
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lekker fris? 28.8 graden is heet en 31 graden is ook heet.

    Bij ons is het 22.5 graden, dat is fris.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  12. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik maak me niet druk. Ik wou dat het hier 28,8 graden was boven.
     
  13. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hier lijken de zonweringen op twee ramen op zolder wel te helpen. Op dit moment is het daar koeler dan de verdieping eronder. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in de zomer. We hebben wel twee hele grote ramen en er hangt geen thermometer maar met die hitte was het daar met gemak 40 graden. Ik hoop dat de dakisolatie een beetje ok is want dan heb ik de meeste kans dat het echt helpt.

    Installatie van de handbediende was een eitje. Zelfs in dit huis waar nooit iets is zoals in de beschrijving. In twee uur had ik ze erop zitten. Had een kwartier moeten zijn maar deed even over het uitvogelen van onze wederom bijzondere situatie.
     

Deel Deze Pagina