Ik heb al weken veel last van jeuk. Dit heb ik vooral na t warm eten heel erg. Vind t zelf maar raar. Heb een droge huid dus ben nu begonnen met insmeren maar herkend iemand dit?
Is het alleen je buik of elders op je lichaam? Een jeukende buik herken ik wel, dat was omdat die erg groeide en de huid oprekte. Anders idd misschien een allergie, of heb je al eens gehoord van zwangerschapscholestase? Ik zou je vk of huisarts even bellen.
Het is over heel mijn lichaam Het rare is dat ik al heel lang loop met maag klachten etc. Een tijdje terug was ik overtuigd dat ik galstenen zou hebben. De huisarts heeft toen een echo gemaakt en er was niets te zien. Nu vooral veel last van maagzuur die koliekaanvallen zijn al lang niet meer geweest. Ik ga maandag mijn huisarts maar eens bellen
Misschien kun je een allergie test doen? Is wel irritant, maar dan weet je in ieder geval meer. (Mocht daar wat uitkomen) En ik zou een dagboekje bijhouden met wat je die dag hebt gegeten. Zodat je kunt testen of het misschien door een bepaald product komt.