Positieve test, 1 daarna bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bridge2009, Nov 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bridge2009

Aug 31, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!! Gister testen ik positief met een 2v5 kV test en een cb 1-2 weken zwanger!!! Ik blij.... Volgens mijn berekening moet ik 5 weken zwanger zijn. Dus misschien was de hcg te laag op dat moment.

Ik had al last van krampjes en ik ging er maar vanuit dat het erbij hoorde. Dat heb ik ook gelezen. Bin het opstaan vanochtend (05:30) om naar werk te gaan, voelde ik me al rot. Begon ook hoofdpijn te krijgen. Rond 10 uur... Ja hoor, bruin bloedverlies. Daarna roze/rood. Ik baaaaal! Ik ga er van uit dat het een mk is :(
    Had ik maar een dagje langer gewacht net testen.
    Stiekem hoop ik dat het onschuldig is en dat de zwangerschap doorzet...
    Het is niet veel bloed, maar het lijk wel op een beginnende menstruatie.

Heeft iemand dit weleens een meegemaakt en was toch nog zwanger???
    Het heeft het zin om een vk te Bellen. 5 weken is toch wel te vroeg

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hoi meis wat ontzettend rot he die onzekerheid.
    Hoe weet je zeker dat je 5 weken bent nu? Heb je ovu testen gebruikt?
    (Ik zeg dat omdat mijn cyclus bijv rond de 31 dagen zat maar mijn eisprong pas rond dag 21 was! Had dus een korte lf!)
    Innestelingsbloeding komt wel eens voor, zelf geen ervaring mee. Sterkte met afwachten!

3. Bridge2009

Aug 31, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi shart86!
    Bedankt voor je reactie. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Ben altijd op tijd. Online ene berekening gemaakt en ik zou op 23 juli uitgerekend zijn.
    Vandaar de 5 weken

Ja wat een omzekerheid. Ik ga toch van het ergste iit

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kan innestelingsbloeding zijn, dat had ik namelijk. Naast het vruchtje zat nog een holte gevuld met oud bloed, dat is toen tussen week 6 tm 10 eruit gekomen maar dat was alleen bruinverlies... Kan ook een gesprongen adertje zijn. In 50% van de gevallen waar bloedverlies optreed gaat het goed! Helaas is het dus afwachten welke kant het opgaat..... Is het al minder geworden?

5. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoiets kan altijd beide kanten uitgaan, maar hou er rekening mee dat een innestelingsbloeding eerder uitzonderlijk is.
    Wij hebben hetzelfde meegemaakt, eerst positieve test en paar uur later hevig bloedverlies.. hier is het op een miskraam uitgedraaid.
    Probeer positief te zijn, maar hou in je achterhoofd dat het ook verkeerd kan uitdraaien.

6. Bridge2009

Aug 31, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is helaas niet minder geworden. Ik denk dat ik het kwijt ben. Want ik voel dat de krampjes onaangenamer worden. Dit kan nooit goed zijn. Dames bedankt voor jullie reacties!!

Op naar de volgende ronde toch :)

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Wat rot! Sterkte!

Share This Page