Veneta.com?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 31 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wij zijn pas verhuisd en er bleek veel meer opknapwerk te zijn dan we in eerste instantie dachten, dus het budget voor decoratie is nu niet meer al te ruim :p

Helaas zijn de drie rolgordijnen in het zitgedeelte van de woonkamer echt bagger (eentje kan alleen nog omlaag...). En de kozijnen zijn net iets te breed voor maatwerk van bijvoorbeeld Gamma of Karwei, etc.

Ik ben al bij plaatselijke bedrijven wezen kijken voor (duo)rolgordijnen, maar overal kom ik rond de 2000 Euro uit en dat vind ik wel erg prijzig...

Online zag ik Veneta.com, maar ik kan (behalve een gesponsorde review) weinig ervaringen vinden :confused:

Iemand hier op het forum ervaring met dit bedrijf? Hoe beviel zo'n adviesafspraak? En de kwaliteit?

2. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Wij zijn er wel tevreden over (jaloezieën). Veel staaltjes en kleuren hadden ze mee. Ook wel goede ervaring mee als er na de tijd iets niet goed is.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb me rolgordijnen daar besteld!
    Super tevreden :) goede communicatie

Voor de slaapkamers ga ik ze daar ook bestellen.

4. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    924
    341
    63
    Vrouw
    Wij gaan er binnenkort ook bestellen.
    Twee vriendinnen hebben daar hun raambekleding gehaald en zijn zeer tevreden!

5. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Wij hebben ook daar besteld, niemand laten komen aangezien we al precies wisten wat we wilden hebben.
    Communicatie verliep goed, kreeg iedere x een mail over de status.
    Denk dat wij 3 weken op het rolgordijn hebben gewacht, deze kwam met vliegtuig uit China

6. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    Ik heb ook al zitten googlen...hoe zijn de prijzen? Ik ga normaal voor maatwerk naar leen bakker of kwantum....is het vergelijkbaar??

7. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Wij hebben houten jaloezien besteld daar! Eerst advies afspraak. Kwam nogal precies met de maatvoering, maar het is perfect opgemeten. We hebben ze zelf geplaatst. Na het advies gesprek gevraagd of hij wat met de prijs kon doen, dus nog een leuke korting gekregen.
    Toen we de jaloezien kregen, bleek er een afwerk plint niet goed geleverd. Er is een nieuwe geleverd, dat was geen probleem.

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben onze plissé gordijnen ervan! Ze hangen al een tijd we zijn erg tevreden! Goede service en een heel aantrekkelijke prijs. Ze hebben hun eigen fabriek.
    Mijn collega heeft er ook besteld en is ook tevreden.

Aegyo vindt dit leuk.
  9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.652
    2.557
    113
    Wij hebben hier onze houten jaloezien vandaan. En zijn erg tevreden over zowel de kwaliteit als de service.

Deel Deze Pagina