Ik las laatst ergens dat iemand zo blij was met een steelstofzuiger en het lijkt mij eigenlijk ook wel heel erg handig. Dus ik even gegoogeld en zie zoveel prijsverschil. Wie heeft er ervaring of tips?
Ik lees even mee. Geloof dat het verschil er vooral in zit hoe lang je er per keer mee kunt stofzuigen...
Ben je er tevreden over? Hier is hij al 2 keer in het winkelmandje gegaan maar ben bang dat hij tegen valt..
Ik heb 'm pas een week . So far, so good. Heb met 1 van de opzetstukken de rand onder in de schuifpui gestofzuigd. Was ik heel blij mee want m'n baby at regelmatig blaadjes en zand enzo . Spinnenwebben gingen makkelijk van het plafond. Maar mijn oude stofzuiger was dan ook echt oud, en luid, en geen zuigkracht. Dus wellicht is mijn tevredenheid niet geheel representatief.
Ik heb ook de knoop doorgehakt voor de V8. Ook omdat ik met twee kleine kinderen en een derde op komst helemaal klaar was met het gesjouw met die miele. Ik hoop vooral dat de kruimeldief functie niet tegenvalt. En dat we het oplaadstation ergens handig kunnen ophangen ofzo.
Wij hebben de v6. Ideaal na 20min is de accu echt wel op maar pak m veel makkelijker om de eethoek ff te doen of de trap te zuigen oid en accu is genoeg voor benedenverdieping daarna eerat opladen voor ik m ergens anders kan gebruiken maar doe nooit t hele huis in 1x en heb mn miele nog wel staan voor als ik het zou willen
Ik heb er toevallig van de week een aantal uitgeprobeerd in de winkel. Ben nu niet op zoek, maar liep er langs en dacht ik probeer even. Lijkt me echt makkelijk zuigen! Wat mij opviel was dat sommige merken zwaarder in de hand waren dan bijv dyson. Dat zou ik ook meenemen in de keuze.
V8 absolute ... hij voelt in het begin wat zwaar daar moet je even aan wennen maar ik ben zo blij. Ik pak hem soms wel 3x per dag zonder moeite ... De hulpstukken gebruik ik ook allemaal wel een x iedere week. Ik dacht toen die doos binnen kwam dat ga ik vast niet gebruiken allemaal maar zelfs de auto stofzuig ik er zonder moeite mee uit. Super ding.
Ok dus dyson is wel een goed merk begrijp ik. Ze zijn alleen wel erg duur zeg. Nog iemand een goedkopere tip?
Ik heb hem via deze site van dyson gekocht. Als je je inschrijft krijg je een mailtje van dyson en koop je hem voor 299,- https://www.discoverdyson.nl/nl_nl/campaign/40/dyson_v8_absolute_pro
Tsjaa... hier ook een V8.... en het slaat eigenlijk nergens op... Met Mn gewone stofzuiger kon ik overal bij, zonder hulpstukken... Als ik nu heel Mn huis doe moet ik minimaal 3x een ander stuk pakken, voor de trap alleen al 2... Ook heb ik een parketborsgel erbij gekocht, want Tsja de standaard borstel kwam niet onder de bank,box,deuren van de kast ee... Voor beneden pak je hem Idd wel paar keer per dag sneller... voor de rest is het het geld echt niet waard
Ik heb deze: https://www.coolblue.nl/product/792925/aeg-cx7-2-35o.html Zeer blij mee! 1X in de 2 weken pak ik de oude stofzuiger, omdat die de hoeken beter doet.
@dds dat scheelt wel even qua prijs. Goeie tip ook om via die site van dyson te bestellen. Ik ga er even over nadenken. Ik stofzuig, op dagen dat de kinderen thuis zijn, meerdere keren per dag. Of ik doe het met een vegertje. Maar lijkt me gewoon zo handig om even snel die steelstofzuiger te pakken.