Venetie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by mamav2boefies, Jul 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Wie is daar weleens geweest,hoelang en waar zat je precies(welk hotel)?

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik ben er vroeger toen ik jonger was is een dagje geweest! Het wad toen prachtig weer. Het is een erg mooie stad! Zeker een aanrader!

4. SuusW

SuusW Actief lid

May 5, 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zaten in Villaggio A Mare, ongeveer 45 min van Venetie. We hebben het gecombineerd met 2 andere plekken in Italie. Maar wat hier zo ideaal aan is, je vliegt naar Venetie, huurt een auto en rijdt hier naar toe. Het is vlak aan het strand, super de luxe huisje en je kunt vanaf daar naar Venetie. Maar ik heb geen idee of dit je bedoeling is? Met kids was het in ieder geval erg ideaal. Kijk maar eens op zoover.

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik ben er een paar jaar terug geweest en het was er prachtig! wel erg druk. Er zijn heeeeeeeeeeeeel veel trappetjes dus met een buggy word je gek, draagzak/doek zou ik eerder doen...

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij zijn er geweest met onze huwelijksreis, eind augustus. Drukte viel eigenlijk erg mee... Zaten in hotel Palazzo Paruta. Wel vrij luxe. Zat heel mooi centraal, overal 5/10 min vandaan. Maar wel net een rustig straatje. Zaten er vijf dagen, maar hadden het met 3 dagen wel gezien. Zijn toen een dag met de boot naar de eilandjes Murano en Burano geweest. Vooral de laatste was een succes.

Willen er over een aantal jaar wel terug, met onze dochter. Gezien wij op Burano haar naam gezien hadden. (ik was toen nog niet zwanger, 1,5 maand later wel.)

Share This Page