Op zoek naar....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lagoon, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lagoon

Lagoon Lid

30 jan 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar moeders die mij misschien gerust kunnen stellen.
    Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben en had in het begin last van de gebruikelijke symptomen (pijnlijke borsten, vermoeid, honger, met vlagen misselijk, steekjes in de onderbuik, sterke nagels, etc.)
    Maar sinds een dag of 5 zijn al deze symptomen eigenlijk weg. Het enige wat ik nu nog 'over' heb is rugpijn en een beetje afscheiding.

Heeft iemand dit van jullie ook meegemaakt en vervolgens toch een goede zwangerschap doorgemaakt?

Ik heb in 2011 2 miskramen gehad, waarbij mijn symptomen ook afnamen en ik geen buikpijn of bloedverlies had.

Vanmiddag mag ik naar de VK, maar ik ben nog net geen 6 weken dus veel zal er niet te zien zijn. Vanaf 6 weken zijn de eerste hartacties te zien toch?

Wie o wie kan mij moed inpraten? Ik heb het zo nodig....

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Poeh geen idee meid!
    Ik heb zelf ook soms geen last van kwaaltjes.
    En dan voel ik ff aan mijn borsten haha en die zijn dan wel nog gevoelig!
    Verder helemaal geen kwaaltjes!
    Succes bij de vk!

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Het enige wat ik je kan melden is dat het hebben van wel of geen kwaaltjes niks zegt over de zwangerschap. Je kan de mazzel hebben dat het gewoon even een weekje minder is, en dat je morgen weer fijn kotsend boven de toilet hangt ;). Of misschien is je lijf wel gewoon snel gewend aan de veranderingen, en heb je gewoon lekker weinig kwaaltjes.
    Bij mij zijn bij mijn 2e miskraam de kwaaltjes pas begonnen nadat het (achteraf) al mis was gegaan, dus dat zegt ook helemaal niks.

Oftewel; we kunnen er geen zinnig woord over zeggen! Alleen je heel veel succes wensen met het afwachten! Ik hoop dat je vk snel een echo voor je in wil plannen, dat is het enige dat je zekerheid kan bieden. En inderdaad, 6 weken is niet onmogelijk, maar wel erg vroeg... Beter nog een weekje volhouden! Nu geen hartactie betekent niet dat het niet goed is. Aan de andere kant, nu wel hartactie betekent dat je (voorlopig) gerustgesteld bent!

Heel veel succes!!!! Ik zal voor je duimen, voor wat het waard is!

4. Assepoester82

23 jun 2009
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes!

Hier bij mijn dochter en deze zwangerschap geen kwaaltjes de eerste weken! Nooit misselijk geweest of iets! Na 6 weken werd ik wel moeier en tussen de 8 en 12 weken lag ik echt vroeg op bed!

Maar ik twijfelde ook altijd of ik wel zwanger was!

laat je weten hoe het was?

5. Lagoon

Lagoon Lid

30 jan 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net bij de VK geweest.

De zwangerschap is vastgesteld op 5w en 5d. Dat klopt precies met de zwangerschapsduur! Nu was er alleen een vruchtzakje met dooierzakje te zien. De grootte komt dus overeen met die 5w en 5d. Volgende week zal het hartje zich moeten gaan ontwikkelen en is er de week daarop een nieuwe echo gepland. Ik hoop dat ik dan nog steeds blij kan en mag zijn!

Voor nu een geruststelling in ieder geval!

Bedankt voor de reacties en het duimen draaien!

Deel Deze Pagina