Ja dat de huisjes gedateerd zijn, is algemeen bekend.... Daar kijk ik altijd wel doorheen. Maar als je dan leest dan het personeel geen Nederlands spreekt, en dat het eten niet goed is dan haak ik toch wel beetje af. Ook drinken zelf afhalen, en kleine kaart dan ga ik liever naar een ander park. Maar dit zal denk ik ook komen vanwege tekort aan personeel...
Het park is verder prima hoor, huisje die wij hadden ook. Wij vonden het zwembad gewoon echt tegenvallen, het enige wat m’n dochters echt leuk vonden was dat playhouse. Kempervennen heeft een leuker zwembad. Die andere parken die je noemt ben ik snoot geweest denk ik.
Ok. ja kempervennen zijn we vorig jaar nog geweest, en denk al stuk of 4 x eerder in voorgaande jaren. Dat is inderdaad wel een super zwembad, zeker nu met de nieuwe glijbanen. QUOTE="TotalBella, post: 24325475, member: 114848"]Het park is verder prima hoor, huisje die wij hadden ook. Wij vonden het zwembad gewoon echt tegenvallen, het enige wat m’n dochters echt leuk vonden was dat playhouse. Kempervennen heeft een leuker zwembad. Die andere parken die je noemt ben ik snoot geweest denk ik.[/QUOTE]
En hoe is het heijderbos? Wij zijn voor de eerste keer op Meerdal geweest. Ik vond het zwembad leuk, maar wij zijn Landal zwembaden gewend, dus dit was al een hele vooruitgang. Met twee jongens van 10 en 15.