Hoi meiden. Sinds een paar weken heb ik eigenlijk continu zeurderige buikpijn. Het lijkt erg op een kruissing tussen menstruatiekrampen en hongerbuikpijn (ik eet normaal, doe geen dieet). En dan zo heel af en toe komen er van die uitschieters, net darmkrampen maar zonder dat ik naar de wc moet. Mijn stoelgang is ook gewoon regelmatig dus kan me niet voorstellen dat dat een probleem is. Wel heb ik de laatste 2 menstruaties gemerkt dat ik "last" of misschien beter gezegd, ongemak heb van het gebruik van tampons. En gister toen we in het zwembad waren, kreeg ik ontzettende kramp in mijn buik van het koude water. Ik heb zojuist de dokter al gebeld en een afspraak voor morgenochtend. Maar vroeg me af of iemand dit misschien herkent?
Waar zit de pijn precies? echt in je buik? want dan zou het eventueel een blaasontsteking kunnen zijn .Of zit de pijn meer daar tussenin? want dan zou het misschien je maag kunnen zijn. Er kunnen natuurlijk meerdere oorzaken zijn dus fijn dat de huisarts er naar gaat kijken. Voor mij wel herkenbaar iig. Ik had toen een maaginfectie.
Het eerste wat bij mij opkomt zijn: cystes bij je eierstokken. Ik had dezelfde klachten, met soms echt flinke steken van onder. Maar, ik ben geen dokter en pijn in je buik kan van alles zijn! sterkte!
Wat is ACNES? - Acnes - Buikpijn - Máxima Medisch Centrum - Ziekenhuis Regio Eindhoven Veldhoven Misschien herken je hier iets in?
Hier herkenbaar. Ik heb er op het moment ook veel last van. Continu een zeurderig gevoel alsof je ongi eraan komt. Echter ben ik aan de pil en begint die over een paar dagen. Maar die pijnklachten heb ik al ruim een week last van. Ookheb ik dan af en toe flinke steken in mijn liezen, denk eisprong steken. 2 of 3 felle steken en dan ook niks meer..... Heel vreemd. Ik hoop dat je wijzer wordt bij de ha, ben benieuwd wat hij/zij zegt!
Dit heb ik ook, maar niet iedere maand. Lijkt dan alsof er iets is blijven "hangen" van de menstruatie ofzo. De maand erna vaak weg.