wij hebben onze woonkamer verbouwd en nu zit ik in dubio wat ik met de vensterbank zou. planten gaan namelijk altijd dood bij ons dus ik wil wat anders. ik ben benieuwd wat jullie in de vensterbank hebben staan. ik ben benieuwd
Ik heb 2 van die hartjes lantaarns bij de action weg. 2 kleine blauwe hortensia's. 2 barokachtige ballen, groot en klein, van de action. En een kandelaartje die er niet hoort
Een paar hoge vazen? Om de inkijk weg te nemen? Humanproof planten? Vetplant ofzo? Vensterbanken zijn sowieso moeilijk in te richten.
Vetplanten en klimop doen het prima lange tijd zonder water. Mooie grote vazen met evt decoratie erin staat ook leuk/
ik dacht zelf ook al aan mooie hoge potten. hihi en zelfs vetplanetn en sanseveria''s overleven het niet. het is echt mijn ding niet hahaha
ik denk dat dat het ook word. hier voor ook wel nepbloemen gehad en die blijven wel gelukkig. alleen af e toe stof af schudden
mijn vensterbank. net deze week opnieuw ingericht. Althans die 2 grote vazen met die kunstbloemen in het midden wil ik nog iets anders. Dit is in de erker. Aan de zijramen staan 2 lantaarns