Vent ludiek teruggepakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Geweldig! Laat je ons weten hoe het is afgelopen :D

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Weet je meteen wat je binnenkort voor dochterlief moet kopen als zij het koud heeft :D.

Ik hoop alleen dat hem het opvalt. Mijn partner zou het nauwelijks opvallen dat ik een nieuwe trui aanheb. En heeft iets van "je draagt waar je zin in hebt". Heb ik dus zin in een lelijke trui, trekt ie zich daar geen zier van aan.

Hier overigens niet het spelletje van de chauffage hoger en lager, maar wel een zieligdoende vent omdat hij niet meer met zijn kachel mag spelen van mij. Ik ben er gewoon te bang van geworden nadat het hier vol rook hing.
    Elke keer als ik dus maar suggereer dat ik het koud heb en de verwarming ga aanzetten, krijg ik een vent die met zielige puppy-ogen naar de kachel zit te staren. En elke keer als hij buiten een open haard of een kachel ruikt, begint ie ook al te kwijlen en te zeuren ... Om maar te zwijgen van 't feit dat zo ongeveer heel mijn familie ondertussen weet dat ik dat ding niet meer aan wil en dat ie zelfs hen op zijn hand heeft intussen (met alle bijhorende discussies erbovenop).
    Net alsof ik een moord pleeg omdat ik voor veiligheid wil gaan en mijn huis niet wil zien oproken of opfikken.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Haha, super!:D

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik bestel die trui ook:cool: we hebben hier altijd dezelfde discussie...

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hahahahaha

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hahaha :)

Hier is het wat anders. Als ik die thermostaat niet in de gaten hou, staat ie 24/7 op 22 graden haha.

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Vinden jullie dit een lelijke trui? Mijn moeder kan heel goed breien, en id zo vriendelijk geweest om voor mij en mijn man een foute kersttrui te breien. En met fout bedoel ik oogverblindend fout, dat kun je je niet voorstellen;)

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Foto! :D

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Zal ik vanmiddag ff doen!;)

10. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha, goeie actie! Ik vind eerlijk gezegd die truiennwel grappig, maar grappig is waarschijnlijk inderdaad wat je wilt bereiken! Het is in ieder geval verre van sexy!

Voor je zoontje... Primark is the place to be voor dit soort truien, en misschien kun je daar ook nog even snuffelen tussen onesies voor jou en zoontje! Heerlijk warm en je hebt ze als rendierpak, kerstmanpak, giraffen, tijgers enzovoor! Ja, voor kinderen en volwassenen! :p

11. jupke

jupke Niet meer actief

Super!

Maar wat ik niet snap; in je beginpost zeg je dat je het vertikt een vest van 60,- te kopen. Maar nu geef je het wel uit aan een oer lelijke trui.

12. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Om je vent terug te pakken is alles geoorloofd! :p

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Als ik t koud heb zegt ie altijd "trek dan mijn vest aan" ;)
    Hij heeft hele dikke vesten:)
    Maar als hij er niet is gaat de kachel ook op 21 vaak

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Maar waar zijn de truien uit je foto's gebleven? Die kun je toch ook aan doen (en die zien er minder goed uit dan die trui van ulla popken).

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vertik het om een stapel truien en vesten van 60 euro per stuk te kopen. Ik hou er niet van om elke dag hetzelfde te dragen (verre van...) en zou er dus een fortuin aan uitgeven. Terwijl ik ook gewoon de verwarming op 21 graden Celsius kan zetten en een kwart van dat fortuin aan verwarmingskosten bijleggen. Ik betaal het zelf en werk er hard voor. Dat is de enige slechte eigenschap van milieuverspilling die ik heb. Warmte...

Die lelijke kersttrui kost in het rood 36 euro. Dat heb ik er wel voor over om mijn punt te maken :D Ik bedoel; hij zei zelf dat ik niet van die sexy kleding aan moest en gewoon een trui aan moest doen...

16. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Whahahaha Joycey ik moet zo ontzettend om jou lachen:D.
    Ik zou 'm ook gewoon met kerst aantrekken, basta!:p hihi

17. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Hahaha heerlijk, ben benieuwd naar zijn reactie.

Maar eerlijk gezegd had ik niet de moeite genomen. Als het jouw huis is en jij betaalt de rekening, zou ik zeggen dat hij met z'n vingers van die thermostaat af moet blijven en anders gaat hij maar buiten staan met zijn warme trui.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat zeg ik dus elke keer weer!!! Het helpt niet, hij blijft de discussie aan gaan. Gisteravond begon hij voor de 7000ste keer - klaar om de strijd aan te gaan en mijn mening/gevoel dood te beredeneren met zijn logica - "Vertel nou eens waarom je het perse op 22 graden wilt hebben en niet een trui aantrekt..."

Hij denkt dat zijn standpunt herhalen helpt om zijn mening door te drukken :D NOU, ik onderhandel niet met terroristen! :cool:

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een simpele fleece van de zeeman werkt ook;) Vooral als je een kleur kiest die je er ziekelijk doet uitzien:cool:

Mijn man zou die trui trouwens geweldig vinden(al weet ik niet of hij de rode versie leuk zou vinden)

Deel Deze Pagina