Enne, het thermostaatkapje erafhalen? Of iets anders doen om het te saboteren? Ijsklomtjes in zijn shirt? Of is dat dan gelijk weer te gemeen
Je moet gewoon zo'n snuggie of hoe zo'n ding kopen. Je weet wel zo'n deken met van die mouwen erin. Het liefst in een kleur die je vriend haat. Die trek je dan vervolgens élke dag aan. Wedden dat hij na een maand de thermostaat zelf hoger zet. Volgens Nanaman zijn die dingen hele grote stoffen voorbehoedsmiddelen .
Siriel: Ooooh,ik wil zo'n trui!! Wij zouden absoluut samen met de truien aan op de bank gaan zitten en de thermostaat naar beneden draaien
Whahaha, lig helemaal in een deuk. Wel een goeie match voor jullie zo, kan iedereen zien dat jullie bij elkaar horen.
Oh Siriel echt ik pies bijna in mijn broek van het lachen die truien! Die moeder van jou heeft wel humor zeg....ongeacht of het serieus was of niet hahaha.... Geweldig!
Afgezien van het feit dat het hele foute truien zijn, vind ik het wel bijzonder knap dat je moeder dit kan maken!
Oh die trui is geweldig!! Ik zou hem elke x dragen, puur om te bluffen En betreft kou, hier oud een vent die liever heeft dat ik onder een dekentje lig. Dus dat doe ik, elke dag, super charmant Maar, als we dan in een wilde bui om 7 uur vieze dingen willen doen in de slaapkamer zoals gisteren, dan komt hij daar, bbbbrrr kom maar lieverd, in de woonkamer is het warmer.. Toch wel he!! En maar klagen dat het zoveel geld kost
Ik vrees dat mijn vent gaat zeggen - ongeacht hoe ik eruit zie - kom maar schatje; ik warm je wel op Kom maar onder de dekens!
pfff hier is het andersom hoor. Mijn kerel zet de verwarming hoger en ik juist naar beneden. Ik vind 19 graden warm zat, hij zet m telkens op 21. Maar hij is dan wel laatst maar truien gaan shoppen (want ja ik heb een kerel die graag winkelt)
Bij ons thuis zet de meneer de verwarming omhoog als ik met een dekentje op de bank zit "want je hebt het koud, geef maar toe". Ik wil mijn blankie gewoon!
Siriel, ik vind die truien eigenlijk best wel tof, vooral met Rudolph ! Zou het nooit in het openbaar dragen maar ik vind het wel leuk om lekker warmpjes op de bank in een super afgezaagde trui te zitten, haha. Haha ja heb ik ook last van .
Hahahahah wat een mooi onderwerp..Hier ook een man die het altijd koud heeft en dus eigenlijk vrijwel altijd met een dekbed op de bank zit Ohh en met de verwarming op stand 100 hahaha Siriel, die truien zijn indd gruwelijk, maar wat ontzettend knap dat je moeder dat kan zeg! Wauww! Denk dat ik niet eens een lapje zou kunnen maken, laat staan met al die figuren erin
Je begrijpt dat hij hier ook echt gedragen moet gaan worden, daar is geen ontkomen meer aan! Mijn man zei al dat hij hem de dag voor kerst naar zijn werk aan gaat doen. Hij heeft best een serieuze baan laat maar zeggen, dus ze zullen wel van hun stoel vallen daar. (Ben heel benieuwd of hij het echt doet!)
Ik ken mijn moeder niet anders dan breiend . Ze heeft jaren lang ook voor bekende Nederlanders gebreid. Zo'n patroon was dan echt "geheim" dat mocht absoluut niet nog een keer na gebreid worden. Mijn moeder breid en ondertussen kijkt ze tv, met haken ook trouwens. Ik snap daar niets van, ze hoeft ook niet te tellen ofzo, haar handen doen het gewoon. Zo apart. Ik kan het niet, geen steek
Ze vond het natuurlijk erg grappig om ons met een mond vol tanden te laten zitten op pakjesavond (toen kregen we hem) Maar ze ging er ook vanuit dat we hem heeeel graag wilden hebben. Ik hoop op een dik pak sneeuw en veel ijs, trek ik hem aan met schaatsen. Weet me man me direct te vinden op het ijs De kinderen weten het nog niet... maar die krijgen er ook één (proest)