Vent ludiek teruggepakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook echt knap hoor van mijn moeder dat ze dit kan. Maar vroeger....:( Ik vond het echt niet altijd leuk die gebreide truien en jurken.
    Andere moeders op school vonden het altijd mooi en prachtig, maar kinderen konden echt gemeen zijn.

Maar ik heb er niets aan overgehouden hoor;)

Voor de gein had ik die foute truien op Marktplaats gezet. Ik had tegen mijn moeder gezegd "ma hier kan je geld aan verdienen hoor" Dat geloofde ze niet.
    Na 4 uurtjes heb ik ze weer van marktplaats gehaald (wilde ze natuurlijk ook niet kwijt) Maar het stroomde mailtjes binnen.
    Ook over speciale wensen enzo. Dus aankomend jaar hoeft ze zich niet te vervelen, ze kan alvast een voorraadje gaan breien.
    Dus dames als jullie willen bestellen, schroom je niet, dan zien jullie er volgend jaar kerst net zo leuk uit als wij:D

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahhhaah! LOL!!

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    :$ ik heb maar 1 tip voor ts, vraag de mama van siriel een trui te breien en de verwarming gaat nooit meer uit :D.

@siriel, die zijn wel heel erg fout :D

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    siriel: wil jou mama ook niet voor mij en mijn meisje zo'n mooie trui breien.. ik vind hem echt geweldig whahahahaha :')

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw.... en dan nog 60 euro ook voor dat lelijke gedrocht ;)

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Na deze post kan ik waarschijnlijk nooit meer op zp komen wegens een permanente verbanning.......

Ik zou de trui van siriel echt wel dragen :D met mijn glimmende, zwarte dr. Martens eronder. Ja uber :D

De mannenversie niet, die is te erg.

En voor mijn zoontje heb ik vorige week een foute kersttrui gekocht bij c&a. Gewoon omdat het kan :D dan kan ik hem plagen met de foto's wanneer hij 15 is :D

Maar ts, goede actie! Je moet ze pakken daar waar ze het zwakst zijn :p

Overigens is het hier andersom. Ik wil voorkomen dat we moeten bijbetalen en heb dus overdag de verwarming op 18 en in de middag op 19. Als mijn man binnenkomt zet ie hem gelijk naar 20.
    Terwijl ik het niet koud heb onder mijn dekentje op de bank en zoontje ook niet met warme sloffen en kleertjes.

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Woh oke je mag ze misschien niet mooi vinden....ik vind ze mega cool:D Ben een beginnende breister en kan kwijlen over zulke rare projecten! Gewoon omdat het knap ik elkaar zit!

Ik wil iedere geval wel zo trui:cool: Lekker fout voor op de bank!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij kostte geen 60 euro :p Ze hebben de rode trui voor 35 euro weggehaald en de andere kleuren voor 60 euro laten staan.

Maar dat heb ik nu ook al 3x gezegd in dit topic :D

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    TS, geweldig verhaal! Dit gaat je lukken, echt. Slaap in grote flanellen pyjama's met slobsokken. Draag thermo ondergoed en laat nooit, maar dan ook nooit een stukje huid zien. Lingerie en niemendalletjes zijn voor bij 21 graden, bij 19 graden is het klaar, over en uit. En ook geen gefriemel, nee nee. Met 19 graden vraag je om een ijskonijn.

En werkt dat niet.. sla dan je handen ineen met de moeder van Siriel. Die truien... Die zijn zo godsgruwelijk lelijk dat ze weer geweldig leuk zijn! Ik wil zo'n trui, echt. Ik zou 'm ook dragen naar de kerstbrunch bij van der Valk, who the hell cares :D
    Ik overweeg al een tijdje om deze aan te schaffen, maar ik vind 'm nog niet lelijk genoeg... klik!

11. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener

Hahahah die is grappig XD moet je doen!:D

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Jammer van de prijs anders zou ik hem voor de grap echt nog wel kopen (en dragen!): kort rokje eronder, leuk topje eronder en dan zo binnenkomen. Love it! :D

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ooo wat is dit geweldig haha
    zou het dus ook hebben gedaan hihi
    oer lelijke trui gekocht hihi
    wie weet vind hij jou toch bere sexy

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

#94 Joycey, 12 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2013
    Hij heeft een vrijwel onverwoestbaar libido; dus waarschijnlijk wel. Wegens ruimtegebrek slaapt de baby op onze slaapkamer en normaal gesproken dekken we het 'beeld' af van onze sexytime met een kamerscherm om de kleine baby niet te traumatiseren. Laatst deden we dat niet - en hij lag al een kleine anderhalf uur te slapen.. Deden we ons ding met hem bovenop (partner dan hè?); hoorden we een kleine jongen schaterlachen. De baby had vanuit zijn bedje uitzicht op zijn derrière; vond het allemaal hartstikke grappig en nóg kon hij zich focussen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het niet-sexy-zijn gaat helpen, maar schaamte helpt bij hem gegarandeerd 300%, dus ik hou die trui gewoon aan bij zijn familie :D ! Dat doet hij 3x en daarna heb ik altijd 21 graden hier!

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    #go away mental image# ! :p

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Excuses :cool: (maar hij is best een lekker ding hoor! Je moet mij maar wegdenken :D )

17. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Haha, geweldig zeg!!

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Euhmmm...

Neh.:D

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Damn die is lelijk...wel lekker warm..
    Maar die 60€ had je toch beter aan een leuk modern vest kunnen besteden..

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D ......

Nope, ik geef namelijk altijd 60 euro uit aan lelijke dingen :cool:

Deel Deze Pagina