Ja, die automatische luchtventilatie staat hier ook altijd aan en daarnaast lucht ik veel. 's Nachts heb ik het slaapkamerraam op een kier en het badkamerraampje staat ook altijd op een kier.
Kost het dan wel veel geld als je het hele dag aan heb staan? Ik heb nummers 1, 2 en 3. Met 1 is hij niet aan denk ik.
Boven heb ik altijd de ramen open staan.. lekker luchten. Op Esmee haar kamer als ze slaapt niet. Beneden doe ik de roosters open als ik met de honden ga wandelen.. anders vind ik het in de herfst/winter te koud en de verwarming moet dan wel heel hard zijn best doen. In de zomer wel altijd de roosters beneden open. Kan merken nu het kouder wordt buiten en ik de tuindeuren niet meer open heb overdag ik sneller hoofdpijn krijg.
Ik heb alle roosters open staan, zowel beneden als boven. Ook heb ik in de kattenkamer en slaapkamer de kantelramen 365 dagen per jaar open staan. Ook de mechanische ventilatie staat altijd op de tweede stand.. En mijn elektriciteitskosten zijn al twee jaar 125 pm voor 2 personen... Betaal er dus echt niet meer door!
op de slaapkamers staan de ramen 24/7 open (tenzij het echt een stortbui is dat het niet kan). beneden ook altijd een klein raampje open.
ik had het niet over stoken met de ramen open we hadden het hier over een ventilatiesysteem en stoken!
Wij hebben zo'n WTW installatie in huis (idd dat omstreden systeem die op Zembla enzo is geweest) en geen ventilatieroosters ed. We hebben WEL ramen die open kunnen (die mensen die op Zembla beweerden dat ze stikten in hun huis omdat hun ramen niet open kunnen liegen dat ze barsten, want ik zie ze dagelijks alles open hebben hier!) en die staan ook open overdag. In ieder geval boven en op zolder lekker luchten, behalve als we slapen is alles dicht.